Безкоштовні інструменти для створення інфографіки

Одним із найпростіших способів отримання посилання є створення чогось цікавого – чогось, що користувачі бажатимуть порекомендувати. І хоч це звучить подібно до вже знайомого вислову Меттью Каттса “створюйте якісний контент”, важко заперечити правдивість цього вислову. Інфографіки – оскільки про них йдеться у цій статті – стали популярною формою для SEO та контент-маркетингу.
Понад 12300 порталів, 12000 інфлюенсерів та 60 копірайтерів. Одна платформа.
Реєстрація

Інфографіка – приваблива форма презентації контенту

Інфографіка є одним із шляхів отримання високоякісних посилань з різноманітних джерел. Чинниками успіху в отриманні великої кількості якісних посилань та поширень є ідея та реалізація. Цікава тема і дані, представлені в інфографіці, можуть так і не стати сенсацією в мережі, якщо робота буде неестетичною та нечитабельною. Те саме станеться, якщо ваша інфографіка міститиме багато “води”, або буде загалом нудною, нецікавою або недбало підготовленою – в такому разі досягти успіху, найімовірніше, не вдасться. Але припустимо, що у вас вже є тема та зібрані дані – залишається створити інфографіку. Це можна зробити кількома способами:

  • замовити створення інфографіки у фрілансерів
  • замовити створення інфографіки у професійній агенції
  • створити інфографіку самостійно за допомогою доступних онлайн-інструментів

Якщо ви маєте трохи наполегливості та естетичного чуття, найдешевшим рішенням, вочевидь, стане останній варіант.
У цій статті хочемо зосередити увагу на кількох інструментах, що дають можливість створити інфографіку безкоштовно. Нижче знаходиться опис чотирьох найкращих, на нашу думку, інструментів, завдяки яким ви зможете власноруч створити інфографіку.

Piktochart

За допомогою Piktochart ви можете створити інфографіку в чотирьох визначених форматах: інфографіка, звіт, банер та презентація. Для кожного з форматів можна обрати шаблони, переглядаючи їх за категоріями або ключовими словами. Створення інфографіки на основі готових шаблонів полягає у переміщенні готових елементів, редагуванні та додаванні нових. Якщо ж серед доступних шаблонів ви знайдете той, який пасує вам за тематикою, залишається лише замінити дані. У разі створення графіків і діаграм дані можна легко імпортувати з Excel-аркушів або файлів формату CSV. Редактор цілком інтуїтивний та простий у користуванні, тому кожен, хто коли-небудь користувався навіть найпростішими графічними редакторами, легко зорієнтується. Створену інфографіку можна розмістити на сайті за допомогою згенерованого коду або зберегти у форматі JPG або PNG (в безкоштовній версії інфографіка матиме водяний знак). Ви також зможете поширити готову інфографіку для інших у найпопулярніших соціальних мережах (Facebook, Twitter, Pinterest).


Зразок інфографіки, створеної в Piktochart

Ціна

  • безкоштовна версія з обмеженим функціоналом (менший вибір шаблонів, водяний знак Piktochart, обмежена можливість завантаження зображень, низька роздільна здатність експортованих зображень)
  • Pro-версія - $29/місяць або $290/рік

Вебадреса:

 

Infogram 

Дизайн інфографіки – Infogram

Реєстрація в Infogram відбувається миттєво – достатньо мати обліковий запис в Google або Facebook щоб увійти за допомогою одного натискання мишкою. В безкоштовній версії ви маєте можливість створювати інфографіки на основі одного із 6 запропонованих шаблонів. Більшість дій виконуються за допомогою механізму drag&drop (перетягування), до інфографіки можна додавати готові компоненти: графіки, карти, текст, зображення, відео. У порівнянні з Piktochart, інтерфейс тут здається менш просунутим, подібна ситуація і з кількістю доступних функцій. У безкоштовної версії значні обмеження – функція збереження створених інфографік до файлу доступна лише у Pro-версії. Однак, від попередньої програми Infogram відрізняється великим вибором готових графіків, які можна також дуже швидко створювати, імпортуючи дані з різних файлів. Використовуючи безкоштовну версію, ви можете зберігати у пам’яті близько трьох інфографік одночасно. На жаль, відсутня опція збереження інфографіки до файлу, тому створену інфографіку вдасться лише поширити у Facebook, Twitter або Pinterest, або ж розмістити на сайті за допомогою коду (iframe).

Ціна:

  • безкоштовна версія з обмеженим функціоналом
  • Pro-версія – $19/місяць
  • версія WhiteLable - $67/місяць (дозволяє використовувати інструмент без логотипу Infogram, дозволяє додати власний логотип)

Вебадреса:

 

Easel.ly

Створення інфографіки в Easel.ly розпочинається з вибору фону. Обрати можна з поміж кільканадцяти зразків, підібраних до різних типів інфографік. Інфографіка створюється одразу після розміщення на фоні різних об’єктів, поділених на групи за тематикою (н-д, люди, карти, зображення). Доступно досить багато елементів і здається, що тут можна знайти усі найнеобхідніші об’єкти, які ви б хотіли розмістити у вашому проекті. Окрім об’єктів, на інфографіці можна розміщувати також багато різних інших фігур і текст. Готові інфографіки зберігаються у вашому профілі. Ви можете завантажити їх у форматі JPG або отримати пряме посилання на інфографіку. На жаль, в Easel.ly ви не зможете створити графіки, оскільки цей інструмент більше пасує для представлення загальної концепції певної теми. Великим мінусом для користувачів в Україні напевно буде шрифт, який не відображає належним чином деякі знаки українського алфавіту.

Ціна:

  • безкоштовно

Вебадреса:

Visual.ly

Створення інфографіки на основі даних з профілів у Twitter

Розуміння теми інфографік авторами проєкту Visual.ly відрізняється від розуміння авторів попередніх інструментів. Visual.ly – це соціальна платформа для осіб, що створюють інфографіки. Тут можна коментувати та оцінювати роботи інших користувачів. Сама функція створення інфографік є лише додатком, хоча для деяких користувачів може бути достатньо тих можливостей, які надає Visual.ly. Опцією створення інфографік будуть особливо задоволені фанати соціальних мереж, оскільки інструмент дає можливість легко створити інфографіки, на яких буде представлено, зокрема, порівняння двох профілів у Twitter, статистики фан-сторінок у Facebook (лише тих, якими ви керуєте) або найважливіших даних та інформації стосовно того чи іншого хештеґу в Twitter. Дуже цікавою є можливість згенерувати інфографіку з резюмуваннями даних з Google Analytics. Для отримання такої інфографіки достатньо прив’язати до Visual.ly обліковий запис Google.

Ціна:

  • безкоштовно

Вебадреса:

Підсумок

Як ви могли помітити, є декілька цікавих інструментів, які дозволяють просто та легко створити інфографіку. Найкращим із них, на нашу думку, є Piktochart, який дійсно надає чимало функцій у безкоштовній версії. А ви користуєтесь інструментами для створення інфографік? Якщо так, напишіть в коментарі, яким саме, та поділіться своїми враженнями від користування ними.

Автор: Karol Soja

Ваші коментарі (0)
Редакція WhitePress має право видаляти коментарі, які ображають інших людей, містять нецензурну лексику або не стосуються теми обговорення.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Читати все
  • До цієї статті ще немає коментарів.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Czytaj całość
Рекомендовані статті