Внутрішні посилання – як правильно їх налаштувати?

Внутрішні посилання є ключовим елементом добре оптимізованого вебсайту. Вони також є основою для подальшої діяльності на сайті (on-page activity) та поза його межами (off-page activity). Належне проєктування структури підсторінок, в поєднанні з відповідними посиланнями для кожної з них, є запорукою досягнення значного успіху і видимості в Google, і, відповідно, збільшення вебтрафіку. Вдало провести процес додання внутрішніх посилань вам допоможе наш посібник.
Понад 12300 порталів, 12000 інфлюенсерів та 60 копірайтерів. Одна платформа.
Реєстрація

Якщо ви хочете належним чином здійснювати діяльність в аспекті SEO на вашому сайті, обов’язково подбайте про внутрішні посилання. Варто розробити проєкт правильних з’єднань на етапі розробки вебдизайну під час створення основної структури вашого сайту.
Якщо ви цього досі не зробили, тоді саме час зосередитись на цьому аспекті!

 

Структура сайту

Накресліть загальну структуру вашого сайту – для цього буде достатньо одного аркуша паперу. Спробуйте створити щось подібне до цього зображення:


 


Створення подібної мапи для великих проєктів є дуже корисним під час розробки і формування стратегії для вашого сайту. Вам слід сформулювати декілька ключових пунктів та вимог до сайту для правильного розміщення внутрішніх посилань.

Іноді краще поєднати продукти з магазину за допомогою посилань аніж створювати окрему підсторінку з “пропозицією”. Ключове значення має вибір правильного місця для спрямування трафіку з пошукової системи. Ці підсторінки повинні бути ідеально приготовленими для SEO а контент повинен бути “дружнім” до SEO, але перш за все – контент повинен бути захопливим та заохочувати вашого клієнта до взаємодії. У випадку Інтернет-магазину, такою взаємодією буде купівля продукту.

Чим є внутрішні посилання?

Внутрішні посилання покликані полегшити процес навігації по вебсайту користувачам та ботам. Підготовлені належним чином посилання дозволять відвідувачам швидко переміщатися між відповідними сторінками.

Під словом “швидко” мається на увазі як час завантаження сторінки, так і час, витрачений на знаходження посилання, кількість натискань і оновлень, як користувачі повинні зробити для того, щоб дістатись до потрібного контенту, з точки А в точку Б.

Наприклад: скільки натискань мишкою потрібно зробити для того, щоб перейти з головної сторінки на сторінку з продуктом? Іноді достатньо одного натискання, якщо продукт з’являється на головній сторінці, але зазвичай потрібно принаймні чотири натискання:

Головна сторінка -> категорія -> підкатегорія -> продукт -> колір/тип/розмір

Ідеї для внутрішніх посилань

Існують різні філософії та варіанти внутрішніх посилань, натомість виразно можна виокремити три типи:

  • Орієнтація на ботів-індексаторів Google – структура сайту і внутрішні посилання налаштовані таким чином, щоб уможливити потрапляння з однієї сторінки сайту практично на будь-яку іншу сторінку. Це можливо завдяки випадним меню та посиланням в контенті сайту. За такої структури посилань виникає одна проблема – кожне посилання повинно бути чітким HTML-кодом, а не динамічним посиланням з використанням JavaScript, JQuery чи інших технологій. І все ж, це простий та ефективний метод, котрим можна легко скористатись на менших сайтах. Не рекомендовано застосовувати для великих сайтів – надмірне використання внутрішніх посилань та ключових слів може стати приводом для бану від алгоритму Panda або навіть покарання за “надмірний спам”.
  • Орієнтація на користувачів – користувачі, так само як Google-боти, люблять потрапляти на необхідні сторінки якомога швидше. Додатково, користувачі потребують чіткого повідомлення про те, в якому напрямку слід рухатись і куди натиснути для отримання цікавого контенту. У такої орієнтації є одна вагома перевага – для створення посилань ви можете використовувати комплексну технологію, JavaScript і навіть Flash.
  • Компроміс – найважче і водночас найвигідніше рішення для розміщення внутрішніх посилань. Якщо у вас є така можливість, варто поєднати підсторінки, котрі містять посилання спеціально для Google-роботів, якщо ви хочете щоб вони отримали високі позиції в результатах пошуку і водночас були зручними для користувачів. Якщо елемент розміщений найперше з думкою про зручність для користувачів, він може мати динамічне посилання.                                                                                                 

Як налаштувати внутрішні посилання для досягнення балансу між ботами та користувачами?

1. Посилання зі старого контенту на новий

Це корисне рішення, особливо у разі оновлення ресурсу на кшталт практичного посібника або новинного вебсайту. Якщо ви володієте великою базою статей, що були написані раніше, ви можете поєднати їх з новими, використовуючи старий контент. 3-5 посилань з ключовим словом, яке ви хочете використати у SEO, може бути достатньо. Впевніться, що нова стаття, посилання на яку ви розміщуєте, і стара стаття мають подібну тематику.

2. Подібні продукти і апсейл

Якщо ви є власником інтернет-магазину, застосування модулів типу “схожі продукти” та “інші користувачі також придбали” є чудовим рішенням з двох причин. По-перше – вони підвищують ймовірність того, що користувач купить ще один продукт, по-друге – ви отримуєте додаткове внутрішнє посилання до структури сайту.


3. Sitemap (мапа сайту)

Наполегливо рекомендуємо застосовувати мапу сайту для великих сайтів (понад 100 підсторінок). Є два способи створення мапи:

a) належним чином структурований XML-файл з переліком усіх підсторінок
b) HMTL-файл, що являє собою каталог усіх сторінок. Слід бути обережним та впевнитись, що Google не буде кваліфікувати файл як якісну сторінку, аби він не з’являвся в результатах пошуку


4. Detail linking

З певних причин існує чітке правило, згідно з яким заголовок, зображення (мініатюра) та лід повинні містити окремі посилання на ту саму підсторінку.


На цьому зображенні синє поле є полем заголовку, що містить посилання до того ж місця, що й лід (сіре поле) та зображення (найбільше червоне поле). Необхідно застосовувати одне посилання, що стосується усіх трьох елементів, замість трьох окремих посилань, що “розмивають” ефективність сторінки.


5. Детальніше

Намагайтесь уникати фрази “Детальніше” у ролі тексту прив'язки (anchor text) для посилання на повний текст статті. Слід проєктувати сторінку таким чином, щоб натискання на статтю було очевидною дією користувачів для перегляду деталей.

Використання тексту прив'язки “Детальніше” ускладнює процес визначення Google-роботами того, які пошукові запити відповідають вашому сайту, оскільки найзагальнішою ключовою фразою для вашої сторінки є... “Детальніше”.


6. Правило першого посилання (First Link Counts)

Легендарна функція, впроваджена до алгоритму Google та Google-ботів. Простіше кажучи, якщо на одній сторінці міститься декілька посилань, що ведеть до одного і того ж місця, лише перше знайдене пошуковим роботом посилання братиметься до уваги, натомість решта ігноруватимуться. Додатково, існує ще один недолік – хоч до уваги береться лише перше посилання, рейтинг сторінки ділиться між усіма посиланнями на цю сторінку, навіть якщо алгоритм їх не використовує. Звісно, немає гарантії того, що Правило першого посилання завжди спрацьовує, але все ж його варто дотримуватись – це просто вигідніше.

 

 Яким повинно бути внутрішнє посилання?

Все залежить від вашої загальної ідеї – чи ви хочете щоб ваш ресурс ранжувався по одній підсторінці за пошуковим запитом, чи щоб сторінка просто була пов’язана з іншими сторінками. Від цього залежить який вигляд матиме посилання.
Якщо ви хочете додати посилання для покращення рейтингу за конкретним ключовим словом, варто додати посилання до коротких фраз, котрі є точним ключовим словом (фразою) або близьким синонімом. Ви можете скористатись цим простим правилом для кожних п'яти посилань:

  • 2 точні ключові фрази
  • 2 синоніми до ключової фрази
  • 1 загальне слово, що описує тематику (н-д, здоров’я, комп’ютери), або назва марки

Якщо ви спрямовуєте трафік з однієї статті на іншу, вам слід обирати тексти, котрі спонукатимуть натиснути на посилання або забезпечуватимуть можливість розміщення на сторінці відповідного заклику до дії (Call to Action).


Пам’ятайте!

Не приховуйте посилань від користувачів та ботів, за допомогою, наприклад, однакового кольору тексту і тла. Таке маскування швидко виявляється і ресурс отримує покарання від Google.

Автор: Tomasz Stopka

Ваші коментарі (0)
Редакція WhitePress має право видаляти коментарі, які ображають інших людей, містять нецензурну лексику або не стосуються теми обговорення.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Читати все
  • До цієї статті ще немає коментарів.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Czytaj całość
Рекомендовані статті