8 типів відео для вашої кампанії контент-маркетингу

Відео, ймовірно, – це найпопулярніша форма контенту в інтернеті. Але просто завантажити відеозапис на YouTube не означає провести маркетингову кампанію. Для створення ефективного рекламного повідомлення у цій сфері необхідно знати якими типами відео можна скористатись. Так ви зможете створити послідовну і ефективну відеокампанію для вашого бізнесу.
Понад 12300 порталів, 12000 інфлюенсерів та 60 копірайтерів. Одна платформа.
Реєстрація

Насамперед, є одна важлива річ, про яку потрібно пам’ятати під час створення плану для відеомаркетингу – відео для реклами в інтернеті відрізняється від реклами на телебаченні. Це означає, що ви не можете використати відео, створене для інших медіа (н-д, проста реклама продукту). Телевізійна реклама може бути охарактеризована як «одностороннє повідомлення, вкинуте прямо до горла користувача» (Гарі Вайнерчук). Відеомаркетинг повинен зосереджуватись на взаємодії з користувачами, а інтернет є найкращим засобом для цього.

Відео, подібно до інших візуальних медіа, викликає певні емоції (довіра, зацікавленість, сміх), чого не можна досягти за допомогою самого тексту. Крім цього, інтернет-користувачі мають коротку тривалість концентрації уваги і втрачають інтерес до контенту тим швидше, чим тривалішим/довшим він є. Світ інтернету привчає аудиторію до візуальних повідомлень та відео. Тому більшості компаній доводиться шукати способи застосування «рухливих зображень» для залучення своїх клієнтів.
Пропонуємо вашій увазі 8 типів відео, які ви можете використати для бренд-комунікації та маркетингової стратегії:

1. Демонстраційне відео (Explainer video)

Одна з основних форм відеозвернення, яку використовують творці стартапів і розробники нових технологій (н-д, розробники додатків). Таке відео може пояснити користувачам як працює ваш продукт і як його можна використовувати. Цей тип відео також має рекламну цінність. Демонстраційні відео зазвичай розміщуються на сайтах так, щоб користувачі могли одразу побачити як працює продукт.

Приклад:

 

2. Відеопосібник (Tutorial video)

Відеопосібники схожі на демонстраційні відео, але зазвичай окреме відео є частиною цілої серії відеозаписів. Крім цього, такі відео не мусять бути простими посібниками, що показують як користуватись продуктом або послугою. Це можуть бути навчальні матеріали, не пов’язані безпосередньо з брендом, але чітко пов’язані з конкретною галуззю. Найчастіше можна побачити посібники для сектору B2B – наприклад, SEO-компанія пропонує відеопосібник про маркетингову діяльність, ділячись своїм досвідом з іншими.

Приклад:


 

3. Відеовідгуки (Testimonials)

Наші рішення про купівлю базуються на рекомендаціях друзів, а також на відгуках інших користувачів, які вони залишають в інтернеті. Саме тому публікація відеовідгуків задоволених клієнтів і бізнес-партнерів є невіднятною частиною вебдизайну. Проте, в деяких із відеовідгуків можна легко побачити підлаштований текст. Отже, відеовідгуки є ще одним способом підтвердити думку про вашу компанію.

Приклад:

1-хвилинне відео з відгуком клієнта про Unbounce надає багато інформації про додаток

 

4. Відеоблог (влог)


Влог є однією з найпопулярніших форм відеоконтенту в мережі. Бренди використовують цей засіб по-різному – від кулінарних блогів до абсурдних відеозаписів «Will it blend» від Blendtec. Влог – це поєднання різних форматів відео, що можуть легко стати формою розваги.


Приклад: 


Blendtec використовують відео майже з самого початку існування YouTube


5. TikTok


TikTok – це соцмедійний додаток, що дозволяє користувачам розміщувати короткі відеозаписи (до 60 сек). В США та Західній Європі це популярний сервіс, яким користуються багато ринкових гігантів, як-от NBA, Guess чи Sephora. TikTok зосереджується на уяві та яскравих ідеях – короткий відрізок часу для презентації думки не означає, що це легко зробити. Найкращі відео демонструють повсякденні речі, що оживають в коротких історіях. Багато брендів використовують цей тип відео для рекламних цілей.


Приклад:


6. Анімації


Це швидше стиль відео ніж окремий його тип. Найчастіше використовується в демонстраційних відео, навчальних матеріалах і промо-матеріалах. Анімація дає можливість цікаво і просто розповісти історію та показати комплексний процес (що неможливо зрозуміти із тексту).


7. Вебінар


Коротко кажучи, вебінар – це лекція або семінар, що транслюється наживо. Незважаючи на обмеженість цієї форми комунікації, особливо у порівнянні з особистою зустріччю, вебінар має чимало переваг. Однією з них є можливість розвивати впізнаваність бренду, навчати і створювати форму спілкування з користувачем, н-д, відповідаючи на запитання користувачів у живому чаті (крім цього, при безпосередньому спілкуванні з вашими клієнтами ви отримаєте багато інформації про них).


 Приклад:


Все більше компаній (як-от Prowly) використовують вебінари у своїх стратегіях, розповідаючи про функції та застосування продукту

8. Вірусне відео


Ще однією перевагою відео є їхня розважальна цінність. Веселе і цікаве відео може стати вірусним і швидко поширитись соціальними медіа – саме такого ефекту намагаються досягти більшість компаній. «Позитивне гудіння» (англ. positive buzz) також збільшує кількість ваших фанів і сприяє тому, що бренд запам’ятовують.


Приклад:

 

Один з найцікавіших прикладів – регулярні відео від LEGO. Вони є справжніми майстрами цієї справи.

Описані вище типи відео можуть, звісно, бути взаємопов’язаними і поєднувати в собі багато характеристик (відеопосібник може бути анімацією і т.п.). Можливо найближчим часом відео почнуть домінувати в інтернет-просторі. Отже, слід вивчити цю тему. Пам’ятайте – контент-маркетинг не зводиться до публікації одного випадкового запису в блозі, так само як і відеомаркетинг. Цей процес повинен бути ретельно спланованим, а відеозаписи слід використовувати як форму комунікації з клієнтами. 

Автор: Paulina Kamińska

 

Ваші коментарі (0)
Редакція WhitePress має право видаляти коментарі, які ображають інших людей, містять нецензурну лексику або не стосуються теми обговорення.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Читати все
  • До цієї статті ще немає коментарів.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Czytaj całość
Рекомендовані статті