Як здійснювати оптимізацію для локального пошуку?

Автомайстерня, перукарня, масажний салон, ресторан – шукаючи подібні місця, ви також шукаєте компроміс між відстанню, ціною та якістю послуг. Декілька років тому в Google створили спеціальний алгоритм, котрий пропонує місця, що знаходяться поблизу вас і водночас мають рекомендації від інших користувачів. Що потрібно робити щоб бути видимими у результатах пошуку за локальними ключовими фразами? У чому суть локального SEO?
Понад 18850 порталів, 13400 інфлюенсерів та 250 копірайтерів. Одна платформа.
Реєстрація

Як це працює?              

Можливо ви вже помітили, що пошукова система здатна визначити місто, поблизу якого ви знаходитесь. Щоб переглянути це, натисніть кнопку «Інструменти пошуку» – ви побачите місто, в якому Google вас знаходить.


Google правильно визначив місцеперебування користувача


Результати будуть різними залежно від місцеперебування користувача або більшості фраз, котрі пошукова система класифікує як локальні запити. Ось, наприклад, три різних результати пошуку за запитом «car workshop», зробленим в трьох різних місцях.

car-workshop-result-london

Результати пошуку за фразою «car workshop», здійсненого у Лондоні

car-workshop-result-liverpool

Результати пошуку за фразою «car workshop», здійсненого у Ліверпулі 

car-workshop-result-manchester

Результати пошуку за фразою «car workshop», здійсненого у Манчестері.


Цей механізм працює з назвами кварталів і навіть окремих вулиць.

car-workshop-result-leyton

Результати пошуку за фразою «car workshop», здійсненого у районі Лейтон, що у Лондоні

car-workshop-result-paddington

Результати пошуку за фразою «car workshop», здійсненого у районі Паддінгтон, що у Лондоні

car-workshop-result-battersea

Результати пошуку за фразою «car workshop», здійсненого у Лондонському районі Баттерсі.

Безсумнівно, цей механізм може бути дуже зручним, оскільки вам не доведеться вводити інформацію про місцеперебування вручну, звільнившись таким чином від зайвої роботи. Ось декілька фраз, за якими можна переглянути локальні результати пошуку:

  • автомеханік
  • перукар
  • дитячий садок
  • ресторан
  • басейн
  • бібліотека
  • нічний клуб
  • паб

Які переваги знаходження в локальних результатах пошуку?

Щоб стимулювати вас до праці над видимістю в локальних результатах пошуку, ми представимо тут деякі статистичні дані. Дослідження поведінки користувачів в аспекті пошуку локальних послуг демонструють, що:

  • 78% користувачів, що шукали певний локальний сервіс, згодом користувались його послугами;
  • 88% користувачів смартфонів і 84% користувачів планшетів шукають локальні сервіси;
  • 56% користувачів шукали локальні сервіси під час подорожі.

 

Які локальні фрази з’являються в пошуку найчастіше?

Користувачі комп’ютерів і ноутбуків шукають:

  • 24% – ресторани
  • 23% – магазини
  • 21% – сервіси
  • 11% – послуги охорони здоров’я і фітнесу
  • 13% – розваги
  • 4% – подорожі
  • 3% – фінансові послуги

Пошукові запити користувачів смартфонів є дещо іншими:

  • 30% – ресторани
  • 28% – магазини
  • 21% – сервіси
  • 4% – послуги охорони здоров’я
  • 5% – розваги
  • 8% – подорожі
  • 4% – фінансові послуги

Джерела поданих вище статистик:

Що найважливіше в локальному SEO і як цього досягти?

Локальна пошукова оптимізація не відрізняється принципово від традиційного SEO. Основні принципи оптимізації сайтів і правила розміщення зворотних посилань є такими ж. Існують, однак, деякі фактори й методи, характерні для локального SEO. Нижче ви знайдете їхній короткий опис, а також декілька підказок для поліпшення вашого SEO в контексті локального пошуку.


Google Мій Бізнес

Сервіс Google Мій Бізнес використовується для створення візитних карток для місцевих компаній. Якщо ви прив’яжете цю картку до власного вебсайту, у вас буде більше шансів з’явитись в локальних результатах пошуку (включно з номером телефону й адресою). Створити бізнес-профіль у Google Мій бізнес досить просто. Щоб додати власний бізнес, потрібно мати обліковий запис в Gmail. Після цього до створення власної бізнес-сторінки залишається лише декілька кроків:


1. Увійшовши за адресою https://business.google.com/ за вашими даними, оберіть пункт «Додати відомості про компанію».

google-my-business
2. Введіть назву вашої компанії. Якщо контактні дані з’являлись в інтернеті раніше, перед вами з’явиться адреса і номер телефону, які потрібно підтвердити або змінити. Якщо даних немає, потрібно ввести їх самостійно.

google-my-business-name

3. Оберіть відповідну категорію компанії.

google-my-business-category

4. Далі можна додати вашу компанію до Карт Google.

google-my-business-localisation
5. Після цього можна додати адресу компанії й встановити місцеперебування на карті. 

google-my-business-map

6. Наступний крок – відповісти на запитання: «Чи надаєте ви послуги поза цим місцем?» 

7. Тепер ви можете вказати номер телефону. Якщо у вас є вебсайт, можна вказати вебадресу, якщо сайту немає – ви можете його безкоштовно створити в Google Мій Бізнес.

8. Щоб ваша візитна картка стала видимою для користувачів, вам необхідно підтвердити адресу за допомогою короткого коду, який Google надішле на вказану вами адресу.

9. Очікуючи на код підтвердження адреси, ви можете відредагувати та налаштувати бізнес-сторінку. Найперше потрібно подбати про такі дані:

  • Категорія – додайте все, що стосується вашого бізнес-профілю;
  • Години роботи – ключова інформація, що потрібна інтернет-користувачам;
  • Опис – додайте короткий опис компанії.

google-my-business-dashboard

Детальна інформація про вашу компанію, додана до профілю у сервісі Мій бізнес, позитивно впливає на локальне SEO.

Позитивні відгуки

Після того як ви додасте бізнес до Google і пройдете підтвердження, інші користувачі зможуть оцінити вашу компанію. В результатах пошуку відображаються середня оцінка і кількість голосів. Оцінити бізнес дуже просто – достатньо натиснути на посилання справа від зірочок. Можете запропонувати вашим користувачам залишити відгук про компанію. Невелика знижка замість відгуку може бути гарною ідеєю.

Результати пошуку з середньою оцінкою і кількістю відгуків


Детальний вигляд оцінок і відгуків

Правильні контактні дані

Локальне SEO можна покращити також шляхом додання тих самих контактних даних у кожному місці в Інтернеті (назва, адреса і номер телефону). Якщо інформація буде подібною, пошукова система вважатиме її дійсною. Отже, якщо ви змінюєте контактні дані, впевніться, що ви змінили їх всюди.

Контактні дані на інших сторінках

Чим більше місць міститимуть ваші контактні дані, тим вищим буде ваш загальний SEO-рейтинг. Звісно, це не означає що потрібно створювати сторінки лише з цією метою і спамити вашу адресу в інтернеті. Потрібно просто впевнитись, що онлайн бізнес-каталоги мають вашу адресу, номер телефону та вебадресу. Можна використати такі каталоги:

 

Належна on-site оптимізація

Локальне SEO підпорядковується тим самим правилам що й стандартна оптимізація. Орієнтуючись на локальний пошук, варто зосередитись на:

  • наявності назви міста в заголовках H1
  • наявності назви міста в змісті
  • наявності повної адреси і номеру телефону на сайті – найкраще якщо вони будуть позначені спеціальними schema-теґами (інструкція: https://developers.google.com/structured-data/customize/contact-points)

                                                                                            

Подбайте про локальні посилання

Для ефективного локального SEO потрібні якісні посилання. Якщо ви хочете бути видимими при локальному пошуку, вам слід отримати посилання з місцевих сайтів (наприклад, місцеві портали новин, офіційний вебсайт міста, онлайн-путівник вашого міста тощо). Володіючи, наприклад, боулінгом у Львові, ви можете попрацювати над тим, щоб отримати посилання на ваш сайт з таких ресурсів:

Щоб отримати посилання зазвичай потрібно надіслати повідомлення на електронну адресу власника сайту з проханням про таку послугу.

 

Автор: Кароль Соя

 
Ваші коментарі (1)
Редакція WhitePress має право видаляти коментарі, які ображають інших людей, містять нецензурну лексику або не стосуються теми обговорення.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Читати все
  • Mostyuk Sergiy

    Однозначно, локальне SEO дуже корисне бізнесу. І на додачу до цієї статті я ще б порадив ось цю про локальне SEO

    bizmaster.xyz/2019/06/8-korysnyh-hakiv-dlya-lokalnogo-seo.html

    2020-11-16, 15:30

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Czytaj całość
Рекомендовані статті