Public Relations – безпечне й ефективне SEO

Чи можна використати зв’язки з громадськістю для підтримки SEO? Як здійснити ці дії й отримати посилання для вебсайту? Чи e-PR корисний для кожної компанії? Скільки коштують послуги PR-агентств і чи потрібно ними користуватись? У цій статті ви знайдете відповіді на усі ці запитання.
Понад 16350 порталів, 12400 інфлюенсерів та 60 копірайтерів. Одна платформа.
Реєстрація

Зв’язки з громадськістю – потужні та безпечні посилання

Як online-зв’язки з громадськістю (e-PR) впливають на SEO? Найперше, такі дії дозволяють отримати потужні, природні й (цілком) безпечні посилання. Посилання в різних публікаціях часто є безкоштовними, тож копірайтер або головний редактор вирішує, чи варто публікувати ту чи іншу інформацію.

Вказівки для вебмайстрів від Google є чіткими – купувати посилання заборонено. Ми не виконуємо заборонених дій в аспекті e-PR. Нижче подаємо пояснення того, чим є «куплене посилання».

 

 

Що таке «куплене посилання»? Google Webmaster Tools

Якщо результатом дій у сфері e-PR є отримання dofollow-посилань, можна припустити, що ці посилання є досить потужними. Чому? Посилання подається у звичайній статті від старшого редактора. Така стаття гарантовано містить внутрішнє посилання і просувається редактором.
Звісно, є веб сервіси, котрі публікують все, що їм надсилають, однак потужність опублікованих посилань є значно меншою. Онлайн-портали, що не створюють власних статей і не надають належної уваги підбору контенту, не мають впливу, їх не цитують, на них не посилаються. Такі портали зазвичай мають малу популярність.

Найперше – якісний контент-маркетинг

Потрібно розуміти одну річ – якщо текст, котрий ви надіслали копірайтеру, має низьку якість, його не опублікують у впливовому ЗМІ лише тому, що цей текст унікальний. Це так не працює! PR потребує якісного контенту – унікального, трендового і з правильними даними. Текст не оцінюється за стандартами компанії, котра його надіслала – він оцінюється з позиції цільової аудиторії.
Копірайтера потрібно зацікавити. Ключовими елементами успіху, окрім відповідних технік комунікації, є також контент і спосіб його подання.

Контент-маркетинг може допомогти вам досягти цього, особливо якщо ви застосовуєте його чесно і свідомо. Реалізація правильної контент-маркетингової стратегії забезпечить вас цінними, професійними, навчальними статтями, що надихають. Переглянувши їх, копірайтер з радістю їх опублікує. Звісно, якщо вони відповідають зазначеним критеріям.


Можна сказати, що контент-маркетинг часто стає мостом між SEO та e-PR, особливо коли справа стосується поширення та просування професійних матеріалів.

Вартість e-PR – чи пасує вона усім?

Хоч платити за публікацію статті потрібно не завжди, e-PR може бути дорогим. Найчастіше компанії розпочинають співпрацю з PR-агентствами або наймають власних PR-спеціалістів. Деякі підприємства втілюють свої e-PR стратегії за допомогою досвіду спеціалістів, що виконують різні функції у компанії.
Фіксованого прейскуранта для послуг у сфері зв’язків з громадськістю немає. Є різні дії, які можуть включати створення комплексної PR-стратегії, антикризовий менеджмент, зв’язки з медіа, внутрішню комунікацію, публікацію всередині фірми, організацію спеціальних заходів, управління віртуальною прес-службою та інше.

Такі послуги зазвичай надаються за допомогою підписки або умови на визначений термін – мінімальна ціна розпочинається на позначці 100 доларів (оновлення вебсайту й управління прес-службою), натомість верхній ліміт визначити важко.
Зовнішнє PR-агентство – зручне рішення, однак для багатьох компаній такі послуги можуть бути надто дорогими. Також значну суму потрібно виділити для найняття PR-консультанта або прес-секретаря. Тому єдиним реальним рішенням для багатьох підприємств є самостійне проведення PR.

Які навички потрібні для створення ефективного e-PR?

  • Потрібно вміло створювати прес-релізи – дізнавайтесь більше про правила підготовки прес-релізів.
  • Необхідно розуміти й застосовувати правила комунікації з копірайтерами – дізнавайтесь більше про професійну комунікацію з копірайтерами у сфері PR.
  • Варто створити власну базу даних копірайтерів – дізнавайтесь більше про будування баз даних копірайтерів.

 

Як отримати посилання за допомогою PR?

Неважливо, чи ви застосовуєте e-PR стратегію самостійно, чи користуєтесь послугами агентства – пам’ятайте про декілька специфічних дій у сфері PR, що є потрібними для SEO:


1. Унікальний контент

Більшість видавців публікує інформацію у тій формі, у якій ви її надали. Це означає те, що Google індексуватиме лише одну конкретну статтю. Вибір невеликий: бажаючи отримати посилання, вам потрібно скоротити число видавців до професіоналів із потрібної вам сфери й надіслати їм унікальні прес-релізи й професійні статті. Це потребує коштів, але витрати варті результату.


2. Чіткі правила публікації – лінкбілдинг

Публікувати добрий контент вигідно для обох сторін. Редактор безкоштовно отримує високоякісний контент, а ви – dofollow-посилання. Якщо останнє є вашою основною ціллю, чітко повідомте про це видавця. Не варто вважати, що редактор надасть вам посилання, додане до контенту, надісланого багатьом ЗМІ. Публікація посилання зазвичай обговорюється лише після того, як ви надішлете ексклюзивний контент одному редактору.


3. Для контенту потрібне посилання

Багато редакторів видаляють посилання зі статті й колонтитула з вихідними даними. Однак якщо посилання інтегроване у контент, є більше шансів на те, що воно залишиться незміненим. Правильно створений прес-реліз з посиланнями на джерела, прикладами та поясненням дозволить вам «направити» цінні посилання на ваш сайт.


4. Моніторинг бренду та запит на посилання – охоплення зворотних посилань

Існує можливість того, що інформацію про вашу діяльність і уривки з контенту цитуватимуть і опубліковуватимуть повторно у різних медіа, не повідомляючи вас про це. Моніторинг в інтернеті дозволить простежити подібні випадки. В такі ситуації потрібно написати редактору, блогеру чи автору з проханням розмістити посилання на ваш сайт – зазвичай прохання не залишається без відповіді, особливо якщо редактор опублікував ваш контент, не вказавши джерела.

Ваші коментарі (0)
Редакція WhitePress має право видаляти коментарі, які ображають інших людей, містять нецензурну лексику або не стосуються теми обговорення.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Читати все
  • До цієї статті ще немає коментарів.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Czytaj całość
Рекомендовані статті