Як розмістити JavaScript код у статті

JavaScript код у статті
Вимоги рекламодавців стають зростають. Більшість з них бажають бачити ефективність розміщення платних публікацій в реальному часі. Це можливо, але для цього потрібно розмістити відповідний JavaScript код у статті, що не завжди просто зробити. У цій статті ми розповімо, як це зробити без зайвих складнощів.
Понад 22750 порталів, 12000 інфлюенсерів та 410 копірайтерів. Одна платформа.
Реєстрація

Код відстеження та код аналізу трафіку подібні за способом їхнього розміщення. Такі коди можуть мати вигляд скрипту, що підраховує трафік на основі Google Analitics, за допомогою внутрішньої системи статистики WhitePress або іншого рішення. 

Вебсайти функціонують на основі редакторів HTML. Щоб правильно розмістити JavaScript код у статті, потрібно перейти до режиму редагування HTML, джерела документу (source code).

Залежно від редактора, що використовується в панелі управління порталу з опублікованою статтею, кнопки та поля можуть мати різний вигляд. Іноді цю опцію потрібно шукати в меню редактора або треба натиснути праву кнопку миші.

kod javaskripta

 

Після переходу потрібно переглянути теґи HTML. Ви не мусите їх розуміти – достатньо переконатися, що навколо тексту є гострі дужки <  >:

java script cat v html stattyakh

 

Остання дія, яку потрібно виконати – вставити код відстеження трафіку, найкраще наприкінці статті.

Правильно доданий код виглядає так (приклад):

kod javascript u stattyakh

 

Розмістивши код, ви можете вимкнути джерело HTML і зберегти статтю. Якщо все відбулось успішно, код відстеження трафіку буде розміщений у статті й статистика почне відстежуватись.

 

Про які складнощі варто пам'ятати та у яких випадках звертатися за консультацією до відповідальної за технічну сторону функціонування сайту особи:

  • В редакторі вимкнено можливість додання коду (потрібно змінити відповідний параметр в налаштуваннях редактора).
  • В редакторі відсутня кнопка перемикання джерела (потрібно додати відповідний параметр в налаштуваннях редактора).
  • Код відсутній після збереження статті (можливо в редакторі є обмеження щодо розміщення теґів <script> у змісті. У такому разі потрібно перемкнути опцію редактора, котра дозволяє додавати такі теґи).
  • Після збереження код виглядає так само, але лапки змінені (редактор може мати функцію заміни лапок і гострих дужок на сутності (entities), котрі є лише друкованими, але не виконують жодної функції. Необхідно вимкнути в налаштуваннях редактора параметр, що відповідає за зміну спеціальних знаків на сутності при збереженні).
Ваші коментарі (0)
Редакція WhitePress має право видаляти коментарі, які ображають інших людей, містять нецензурну лексику або не стосуються теми обговорення.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Читати все
  • До цієї статті ще немає коментарів.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Czytaj całość
Рекомендовані статті