Як розмістити JavaScript код у статті?

Вимоги рекламодавців стають щоразу більшими. Більшість агентств бажають бачити ефективність своїх дій, зокрема в аспекті публікації статей. Для цього потрібно розмістити відповідний код, що не завжди просто зробити. У цій статті ми розповімо як це зробити і як проблеми можуть виникнути. Зробимо це на прикладі редакторів змісту, що часто використовуються в панелях управління сайтів і порталів.
Понад 16350 порталів, 12400 інфлюенсерів та 60 копірайтерів. Одна платформа.
Реєстрація

Код відстеження та код аналізу трафіку подібні за способом їхнього розміщення. Такий код може мати вигляд скрипту, що підраховує трафік на основі Google Analitics, за допомогою внутрішньої системи статистики WhitePress або іншого авторського рішення. Щоразу частіше очікується, що код уможливлюватиме дії у сфері ремаркетингу.

Усі вебсайти функціонують на основі редакторів HTML. Щоб правильно розмістити javascript код у статті, потрібно найперше перемкнутись в режим редагування HTML, тобто джерело документу (źródło dokumentu/source code).

Залежно від редактора змісту, що використовується в панелі управління порталу з опублікованою статтею, кнопки та поля можуть мати різний вигляд. Іноді цю опцію потрібно шукати в меню редактора або шляхом натискання правої кнопки миші.

kod java script

 

Після переходу потрібно переглянути теґи HTML. Ви не мусите їх розуміти – достатньо переконатись, що навколо тексту є гострі дужки <  >:

kot java script w artykulach html

 

Остання дія, яку потрібно виконати – вставити код відстеження трафіку, найкраще наприкінці статті.

Правильно доданий код виглядає так (приклад):

kod java script w artykułach

 

Розмістивши код, ви можете вимкнути джерело HTML і зберегти статтю. Якщо все відбулось успішно, код відстеження трафіку буде розміщений у статті й статистика буде вестись.

 

Можливі проблеми, щодо яких варто проконсультуватись з особою, відповідальною за технічну сторону функціонування сайту:

  • В редакторі вимкнено можливість додання коду (потрібно змінити відповідний параметр в налаштуваннях редактора).
  • В редакторі відсутня кнопка перемикання джерела (потрібно додати відповідний параметр в налаштуваннях редактора).
  • Код відсутній після збереження статті (можливо в редакторі є обмеження щодо розміщення теґів <script> у змісті. У такому разі потрібно перемкнути опцію редактора, котра дозволяє додавати такі теґи).
  • Після збереження код виглядає так само, але лапки змінені (редактор може мати функцію заміни лапок і гострих дужок на сутності (entities), котрі є лише друкованими, але не виконують жодної функції. Необхідно вимкнути в налаштуваннях редактора параметр, що відповідає за зміну спеціальних знаків на сутності при збереженні).
Ваші коментарі (0)
Редакція WhitePress має право видаляти коментарі, які ображають інших людей, містять нецензурну лексику або не стосуються теми обговорення.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Читати все
  • До цієї статті ще немає коментарів.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Czytaj całość
Рекомендовані статті