Як зменшити показник відмов? Ефективні способи поліпшення показника відмов

Показник відмов – це не що інше, як частка відвідувань, під час яких конкретна людина відвідує певну сторінку, а потім залишає вебсайт. Як виявляється на практиці, показник відмов здатен створити велику плутанину, особливо серед тих власників вебсайтів, які не знають як правильно інтерпретувати зібрану інформацію. Ось що потрібно знати про показник відмов і як з ним боротися.
Понад 16350 порталів, 12400 інфлюенсерів та 60 копірайтерів. Одна платформа.
Реєстрація

Показник відмов – що це?

Показник відмов надає власникам вебсайтів інформацію про те, на скільки їхній вебсайт є оптимізованим та як користувачі поводяться на ньому. Загалом, можна сказати, що показник відмов може відповісти на запитання, чи цінує користувач ваш внесок у підготовку сайту, чи правильна ваша концепція та чи сприяє розроблена архітектура сайту зручному переміщенню по ньому. Однак, якби робити висновки з інформації, яку надає показник відмов, було так легко, кожен власник вебсайту швидко б отримував необхідну йому інформацію і підвищення коефіцієнта конверсії не було б такою проблемою.

Інфографіка. Формула для розрахунку показника відмов.

Теоретично, чим вищий показник відмов, тим гірший ефект він матиме на ваш сайт. Проте справді перейматися цією проблемою варто лише після проведення аналізу конкретної цільової сторінки. Чому саме така послідовність дій є найліпшим варіантом?

Тому що існує проблема з інтерпретацією даних, зібраних за допомогою показника відмов. Не існує єдиної схеми, яку можна було б застосувати для усіх служб. Для цього необхідно провести індивідуальний аналіз і перш за все вам знадобляться знання конкретного сайту та його підсторінок. Високий показник відмов не обов'язково означає, що користувач не знайшов цінну інформацію чи товар на вашому сайті. Ця ситуація може свідчити також й про зворотнє – користувач дізнався все, що шукав на задану тему, і повернувся до пошуку, щоб знайти щось інше. Це стосується, наприклад, блогів з різними гайдами чи рецептами, коли один запис може задовольнити усі потреби людини, яка шукає інформацію.


Стосовно блогів, очевидно, що для сторінок, які містять статті, показник відмов може бути високим, і у цьому не буде нічого поганого. Інакше кажучи, користувач зайшов на сайт, прочитав статтю та залишив сайт. Але що робити, якщо стаття повинна спонукати користувача до покупки? Уявімо, що ви продаєте ноутбуки, і в одному з вашим розділів є надійна та професійна стаття про найкращі ноутбуки 2019 року. Ви розміщуєте внутрішні посилання на товари з вашого магазину, сподіваючись, що користувач обере один із них та придбає його, перейшовши за внутрішнім посиланням, яке міститься серед контенту. Однак існує одна проблема, яка полягає в тому, що показник відмов є дуже високим. У цій ситуації, оскільки ми маємо справу з блогом, чи повинні ми смиренно прийняти цей факт та залишити все як є? Або ж, можливо, нам варто спробувати оптимізувати статтю у будь-який спосіб та додати ще більше ключових «закликів до дії», якіц заохотять користувача купити товар? Безумовно, це варто спробувати. Також варто звернути увагу й на інші фактори, наприклад, аналіз допоміжної конверсії. Пам’ятайте, що користувачі не повинні бути готовими купувати ваші товари, читаючи статтю, а це в свою чергу означає, що показник відмов не завжди може дати вам повну картину стосовно ефективності або її відсутності у вашому контенті.

- Мартина Заґурська, SEO-менеджер в Content Solutions.


Високий показник відмов для галузі електронної комерції є набагато складнішою проблемою. Це вказує або на те, що у вас погано оптимізований кошик для покупок, або щось на сайті працює не правильно, або дерево категорій є занадто обширним та складним. Очевидно, що з чимось у вас виникли труднощі, якщо багато користувачів, які відвідують ваш сайт, нічого на ньому не роблять: вони нічого не купують, не реєструються та не залишають коментарів.

Високий показник відмов для галузі електронної комерції є надзвичайно небезпечним. Тому варто приділити більше уваги аналізові такого вебсайту.

Показник відмов для односторінкових сайтів та блогів – що потрібно пам’ятати?

У цьому випадку показник відмов варто тлумачити дещо інакше, ніж для великих сайтів. Зрештою, як було сказано вище, якщо хтось перейшов до статті у блозі, натиснувши конкретну URL-адресу, а потім залишив сайт, це не означає, що він не знайшов на ньому нічого цінного. Навпаки, можливо, саме в цьому конкретному випадку ваш контент задовольнив потребу користувача у пошуку знань.

Також пам’ятайте, що певні користувачі, ймовірно, потрапляють на ваш вебсайт через ньюслеттер. За допомогою новин, які ви публікуєте у ньому, можна зафіксувати багато одинарних відвідувань..

На односторінковому сайті з контактними даними або презентацією компанії також буде зафіксовано один, зазвичай короткий візит.

Тому в таких випадках показник відмов буває не лише виправданим, але, перш за все, він буває ненадійним. Важливо, щоб клієнти усвідомлювали, що, не зважаючи на фактори, пов’язані із метою контенту та даною підсторінкою, неправильно трактувати дані, зібрані з блогу.

Щоб мати більше переваг для аналізу показника відмов, ви також повинні враховувати час, який користувач витратив на перебування на сторінці. Це доволі суб'єктивна оцінка, оскільки час, необхідний для аналізу придатності певної підсторінки, може суттєво відрізнятися. Однак можна припустити, що декілька десятків секунд – це мінімум, необхідний для того, щоб принаймні ознайомитись із контентом певної сторінки. Як ви можете отримати цінну інформацію на основі цього припущення? Варто скористатися опцією відстеження подій у Google Analytics. Ми встановлюємо інформацію про зібрані дані у такий спосіб, щоб показник відмов обчислювався до встановленого нами мінімального часу.

Параметр часу завжди вказується в мілісекундах. Пам'ятайте, що 1 секунда = 1000 мілісекунд.

Оптимізація вебсайту з високим показником відмов чи варто одразу до неї вдаватися?

З цілковитою впевненістю можна стверджувати – не варто вносити зміни під час первинного аналізу певної сторінки. Насправді, високий показник відмов не має жодного значення, якщо бізнес-мета спокійно досягається. Саме зниження показника відмов фактично може навіть й не принести користі. Час, витрачений на оптимізацію цього показника в такій ситуації, ліпше витратити на інші види діяльності.

Для досягнення найбільшої ефективності, варто проаналізувати показник відмов:

  • сторінок, які приносять найбільший дохід,
  • сторінок з найбільшим генерованим трафіком,
  • сторінок, на яких потенційно можливо поліпшити якість трафіку.

Джерело: Google Analytics.

Якщо ви бажаєте контролювати показник відмов і робити відповідні висновки зі зібраних даних, слід пам’ятати, що:

  • визнано та доведено, що інформаційні сайти, які здебільшого відвідують для пошуку номера телефону, можуть мати високий показник відмов,
  • блоги, які містять безліч порадників та несуть якусь суттєву цінність, повинні мати найменший з можливих показник відмов,
  • інтернет-магазини – а, що з ними? Вони бувають різними, тому думки щодо них відрізняються. Що ж щодо цього думають фахівці?

Як за необхідності поліпшити свій показник відмов? Корисні поради.

Спершу, слід з’ясувати причини проблеми. Найчастіше причиною виникнення високого показника відмов є дуже довга тривалість завантаження сторінки. Так, у багатьох інтернет-магазинах, зокрема з таких галузей, як-от краса та мода, досі існує така проблема. Користувачі не хочуть витрачати свій безцінний час на таких сайтах. Найчастіше вони відмовляються від покупки і повертаються до результатів пошуку. Що ви можете зробити в такій ситуації?

2020 рік це, насамперед, боротьба за те, щоб втримати на сайті користувача, якого з кожного сайту «обстрілюють» інтернет-рекламою. У такій «війні» вам знадобиться цікавий, захопливий, цінний та вичерпний контент, який формує Topical Trust Authority вашого домену, а також графічно привабливий вебсайт (звісно ж в розумних межах), або ж відео-контент, який продемонстрував свою користь у багатьох галузях. Не варто забувати й про вимірювання рівня прокрутки вебсайту відвідувачами та відстеження точки, коли більшість з них залишає домен. Також, Yandex Metrica з її здатністю фіксувати відвідування може стати вам у пригоді.

- Павел Козловські, незалежний консультант в PAKO Solutions.


Однозначно варто прибрати атакувальну рекламу, оскільки цей елемент надзвичайно дратує користувачів. А особливо тоді, коли реклама закриває собою контент і дуже важко знайти необхідний символ «X», щоб закрити її. Ми кажемо НІ поп-ап рекламі.

Неінтуїтивна навігація та погано спроектована карта сайту – інші поширені причини відмови. Коли користувачі заблукають у джунглях ваших вкладених категорій і не зможуть знайти товар, вам не варто очікувати, що вони раптом стануть Шерлоками вашого магазину. Вони просто шукатимуть рішення та продукт в іншому місці.

Не зважаючи на те, що про необхідність адаптації сайтів до мобільних пристроїв говорять вже декілька років, багато власників сайтів досі відстають у цій площині. Якщо користувач відвідає вебсайт за допомогою смартфона або планшета і побачить, що він не адаптований до потреб мобільних пристроїв, то він, найімовірніше, шукатиме інший ресурс або ж просто закриє веб-переглядач. Не варто ігнорувати цей параметр. До того ж, розробити респонсивну версію вебсайту можливо й без великих витрат.

Зразок мобільної версії вебсайту: www.r-gol.com.

Перш за все, потрібно перевірити правильність імплементації коду Google Analytics та спосіб збирання даних. Неправильна імплементація коду спотворюватиме результати аналізу. Пам’ятайте, що спам-трафік може значно збільшити показник відмов, і в цьому немає нічого тривожного.

Також, доречно відстежувати події в Google Analytics. Що може бути подією? Наприклад, прокручування сторінки або додавання товару до кошика – це лише декілька маленьких прикладів поведінки відвідувачів, з якого можна почерпнути безліч корисної інформації.

До того ж, одним зі способів поліпшення показника відмов може бути належне розміщення та використання внутрішніх посилань у контенті вебсайту, що дозволить довше втримувати користувача на сайті. У цьому випадку не забувайте відкривати посилання в нових вкладках браузера.

Джерело: www.x-kom.pl/poradniki/4412-jaki-aparat-kupic-fotografia-dla-poczatkujacych.html

Чи може мова бути причиною надмірно високого показника відмов? Звісно може. Коли ви шукаєте причину, уважно вивчайте всі ймовірності. Комунікація, яка є надмірно спеціалізованою або просто незрозумілою, ймовірно, призводить до того, що відвідувачі швидко залишають певний розділ та шукають відповіді на сайтах конкурентів. Найдоречніше використовувати мову, яка відповідає цільовій групі. а також забезпечувати регулярне оновлення даних кожного запису на вашому сайті.

Як бачимо, існує безліч факторів, що впливають на незадовільний показник відмов. На щастя, існує стільки ж рішень, які можна реалізувати, і про них слід пам’ятати, оскільки вони можуть значно поліпшити продуктивність вашого ресурсу. Успішне усунення проблеми – це, насамперед, питання тестування та способів внесення змін. Майте на увазі, що в аналізі показника відмов для всього сайту немає особливого сенсу. Дії з оптимізації слід проводити індивідуально для кожного розділу та для найважливіших URL-адрес на вебсайті (наприклад, категорії чи продукту, який відповідає за найбільшу конверсію).

 

Більше статей про оптимізацію ви можете знайти у нашій «Базі Знань».

Ваші коментарі (0)
Редакція WhitePress має право видаляти коментарі, які ображають інших людей, містять нецензурну лексику або не стосуються теми обговорення.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Читати все
  • До цієї статті ще немає коментарів.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Czytaj całość
Рекомендовані статті