Вимоги до порталів для видавців у WhitePress® Ukraine – квітень 2020

За допомогою платформи WhitePress ви зможете публікувати контент на понад 14500 різних вебсайтах. Зокрема, це портали з Польщі, Чехії, Словаччини, Угорщини, Румунії, України, Великобританії та Росії, а також менш популярні нішеві блоги. Для підвищення якості нашої пропозиції ми вирішили внести зміни до наших вимог до якості вебсайтів від квітня 2020 року. У цій статті ми розповімо про фактори, які можуть стати причиною відмови від порталу або які впливають на визначення ознак низької якості вебсайту. Також, ми узагальнили останні якісні зміни та пояснили процес перевірки вебсайтів від квітня 2020 року.
Понад 16350 порталів, 12400 інфлюенсерів та 60 копірайтерів. Одна платформа.
Реєстрація

Вимоги до порталів, квітень 2020

Зміст:

 

Важливі зміни в презентації порталів

З одного боку, рекламодавці бажають робити замовлення на дешевих вебсайтах з можливістю публікації, з іншого боку, у нас є багато вимогливих клієнтів, які бажають звузити список лише до популярних, надійних, впливових та привабливих порталів. Тому протягом останніх тижнів платформа WhitePress запровадила декілька змін для просування високоякісних вебсайтів. Нижче ми розповімо про три найважливіші зміни.

 

1. Розподіл порталів на вебсайти низької та високої якості

Ми вирішили розділити портали на дві групи: низькоякісні та високоякісні. Водночас, кожен вебсайт, навіть найнижчої якості, повинен відповідати основним вимогам якості, а саме:

  • веб трафік не менше 1000 UU/місяць (до уваги береться середнє значення за 3 місяці на основі даних з Google Analytics або іншого надійного джерела);
  • показник органічного трафіку згідно з Ahrefs <100;
  • відсутність СОП (систем обміну посиланнями або чітке позиціювання посилань);
  • сайт повинен бути видимим (індексуватися) в пошуковій системі Google;
  • у видавця в минулому не виникало жодних проблем з розміщенням статей;
  • мінімальна оцінка контенту вебсайту, виставлена редакцією платформи – 2;
  • мінімальна технічна оцінка вебсайту, виставлена редакцією платформи – 2;
  • видавець не порушує положень Регламенту для Видавців WhitePress.

 

Високоякісні вебсайти, окрім базових вимог, повинні також відповідати наступним вимогам:

  • веб трафік не менше 1000 UU/місяць (до уваги береться середнє значення за 3 місяці на основі даних з Google Analytics або іншого надійного джерела);
  • показник органічного трафіку згідно з Ahrefs ≥100 (редакція власноруч перевіряє чи надана інформація відповідає дійсності);
  • на сайті є справжня контактна інформація (номер телефону і/або адреса редакції);
  • мінімальна технічна оцінка вебсайту, виставлена редакцією платформи – 4
  • мінімальна технічна оцінка вебсайту, виставлена редакцією платформи – 2.

 

Точний опис усіх вимог ви зможете знайти нижче у цій статті.

 

Кожен рекламодавець, користуючись пошуковою системою порталів, може звузити список до порталів нижчої або вищої якості. До того ж, у вікні списку адреса порталу відображається червоним кольором лише якщо це високоякісний портал.

 

Пошук за високоякісними порталами

  

Спосіб ідентифікації низько- та високоякісних порталів у пошуковій системі порталів

 

2. Інформація про дату надання статистики та попередження щодо надійності джерела статистичних даних.

Деякі видавці співпрацюють з нами вже багато років. Близько 3 років тому ми перевірили всі сайти і в більшості випадків нам вдалося оновити їх статистику (UU/місяць).  Від цього моменту змінилося багато речей, тому на найближче майбутнє нашим завданням буде оновлення цієї інформації. Однак, насправді, це може зайняти декілька місяців.

Для того, щоб рекламодавець отримував достовірну інформацію стосовно кожного вебсайту, ми вказуємо дату останнього оновлення статистики. Якщо на нашу думку, надана інформація є недостовірною або неповною, ми вказуємо це в описі.

 

Повідомлення стосовно дати останнього оновлення статистики

 

Повідомлення стосовно недостовірності чи неповності статистичних даних

 

3. Ми перевіряємо, чи власники вебсайтів не покращують видимість своїх ресурсів за допомогою таких інструментів, як Ahrefs, Semrush, Majestic тощо.

Виявляється, деякі видавці формують видимість своїх порталів за допомогою аналітичних інструментів (Semrush, Majestic, Ahrefs) створюючи підсторінки, які належать до популярних, але не клікабельних фраз. Найчастіше це фрази, які відрізняються від теми самого вебсайту і стосуються, наприклад, сторінки для входу на вебсайти банків чи університетів. Такий вебсайт "висаджує" 7-8 позицій нижче цих фраз, у такий спосіб обманюючи алгоритми видимості. Під час перевірки вебсайтів ми перевіряємо це власноруч, і якщо нам вдасться підтвердити використання таких інструментів, то такий вебсайт позначатиметься як “низькоякісний” на нашій платформі.

 

Вимоги до порталів (від квітня 2020)

Ми запровадили поняття низькоякісних та високоякісних порталів і на вимогу наших клієнтів ми можемо змінювати вимоги до порталів. Нові вимоги враховуються під час додавання нових ресурсів, а також під час процесу “перевірки – 2020”, який розпочався у квітні 2020 року.  Нижче наведено чинні критерії оцінювання порталів.

 

Високоякісні портали:

  • веб-трафік понад 1000 UU/місяць (до уваги береться середнє значення за 3 місяці на основі даних з Google Analytics або іншого надійного джерела);
  • показник органічного трафіку згідно з Ahrefs ≥100 (ми перевіряємо, чи цей показник не зазнавав маніпуляцій);
  • відсутність СОП (систем обміну посиланнями або чітке позиціювання посилань);
  • сайт повинен бути видимим (індексуватися) в пошуковій системі Google;
  • у видавця в минулому не виникало жодних проблем з розміщенням статей;
  • видавець не порушує положення Регламенту для Видавців WhitePress;
  • на сайті є контактна інформація (номер телефону і/або адреса редакції);
  • мінімальна оцінка контенту вебсайту, виставлена редакцією платформи – 4;
  • мінімальна технічна оцінка вебсайту, виставлена редакцією платформи – 2.

 

Низькоякісні портали:

  • веб-трафік менше ніж 1000 UU/місяць (до уваги береться середнє значення за 3 місяці на основі даних з Google Analytics або іншого надійного джерела);
  • показник органічного трафіку згідно з Ahrefs <100
  • відсутність СОП (систем обміну посиланнями або чітке позиціювання посилань);
  • сайт повинен бути видимим (індексуватися) в пошуковій системі Google;
  • у видавця в минулому не виникало жодних проблем з розміщенням статей;
  • мінімальна оцінка контенту вебсайту, виставлена редакцією платформи – 2;
  • мінімальна технічна оцінка вебсайту, виставлена редакцією платформи – 2;
  • видавець не порушує положення Регламенту для Видавців WhitePress.

 

 

Перевірка порталів –  2020

Починаючи від квітня 2020 року, ми будемо проводити повторну перевірку всіх активних порталів, які були додані на платформу до 2019 року. Цей процес може зайняти декілька місяців (здійснюватиметься двома редакторами). Ми закликаємо усіх видавців максимально оперативно відповідати на усі наші запити та запитання.

Елементи, які підлягатимуть повторній перевірці:

  • трафік вебсайту (доки ми не отримаємо актуальні статистичні дані від видавця, цей параметр позначатиметься як «недостовірний» або «неактуальний»);
  • оцінка контенту (пояснення нижче);
  • технічна оцінка (пояснення нижче);
  • опис, категорія, теґи на сайті;
  • якість вебсайту (чи відповідає ресурс відповідає усім вимогам високоякісних та низькоякісних порталів);
  • чи показники видимості не зазнали маніпуляцій (згідно з Ahrefs);
  • пропозиція (-ї) порталу.

 

Найважливішим елементом процесу перевірки порталів буде допомога видавцям у збільшенні кількості їхніх пропозицій.

Рекомендуємо ознайомитися зі статтею:

Як заробляти більше за допомогою WhitePress - 11 фішок для видавців


 

Оцінювання контенту (0-10 балів) – методика підрахунку

Оцінювання кількості редакційного контенту (0-3 бали)

Мета: Ми перевіряємо, чи на вебсайті публікуються переважно рекламні статті (з посиланнями), чи редакція порталу створює власний редакційний контент.

Методика оцінювання: Перевіряються останні 10 статей, і серед них визначається кількість статей із власним редакційним контентом.

Оцінювання:
+3 бали – щонайменше 8 редакційних статей;
+2 бали – щонайменше 7 редакційних статей;
+1 бал – щонайменше 5 редакційних статей;
0 балів – з-поміж останніх 10 статей, опублікованих на порталі, редакційних текстів менше ніж 5.

Оцінка актуальності контенту (0-3 бали)

Мета: Ми перевіряємо, чи вебсайт регулярно оновлюється.

Методика оцінювання: Перевіряються останні 10 статей, і серед них визначається кількість статей із власним редакційним контентом.

Оцінювання:
+3 бали – останній редакційний контент додано менше ніж 1 робочий день тому;
+2 бали – останній редакційний контент додано менше ніж 3 робочі дні тому;
+1 бал – останній редакційний контент додано менше ніж 10 робочих днів тому;
0 балів – останній редакційний контент додано понад 10 робочих днів тому.

Активність користувачів – коментарі (0-2 бали)

Мета: Ми перевіряємо, чи є на сайті активні користувачі.

Методика оцінювання: Перевіряються 10 випадкових статей, і серед них визначається кількість статей, які були прокоментовані.

Оцінювання:
+2 бали – з-поміж 10 випадкових статей щонайменше 5 прокоментовано;
+1 бал – з-поміж 10 випадкових статей щонайменше 1 прокоментовано;
0 балів – з-поміж 10 випадкових статей жодної не прокоментовано.

Наявність контактних даних (0-2 бали)

Мета: Ми перевіряємо, чи сайт є анонімним, чи на ньому є контактні дані редакції.

Методика оцінювання: Перевіряється, чи на сайті можна знайти контактні дані.

Оцінювання:
+2 бали – на сайті можна легко знайти номер телефону та (фізичну) адресу редакції;
+1 бал – на сайті можна легко знайти номер телефону або (фізичну) адресу редакції;                         0 балів – на сайті немає номера телефону та (фізичної) адреси редакції.

 

Оцінювання контенту та технічних параметрів здійснюється редакцією WhitePress під час перевірки порталу. Оцінювання можна провести повторно на вимогу видавця або рекламодавця.

 

Технічне оцінювання (0-10 балів) – методика підрахунку

W3C – валідатор коду (0-1 бал)

Мета: Перевірка правильності HTML-коду порталу за допомогою універсального індикатора. Компанія, яка дбає про свій вебсайт, легко отримає хорошу оцінку.

Методика оцінювання: За допомогою W3C-валідатора перевіряється випадкова сторінка вебсайту (https://validator.w3.org/)

Оцінювання:
+1 бал – сторінка успішно пройшла перевірку;
0 балів – сторінка не пройшла перевірку.

Тест на швидкість – час відповіді сервера (0-1 бал)

Мета: Перевірка через сервер швидкості завантаження та генерації головної сторінки та 4 випадкових підсторінок сайту. Ця перевірка не дуже вимоглива, проте дає змогу відібрати портали, які мають проблеми зі швидкістю роботи сервера чи з кодом вебсайту.

Методика оцінювання: Час завантаження вимірюється 7 разів (3 для головної сторінки та по одному для кожної з 4 випадкових сторінок).

Оцінювання:
+1 бал – середній час до 1 секунди включно;
0 балів – середній час понад 1 секунду.

Page Speed ​​Insights – швидкість роботи вебсайту (мобільні пристрої) (0-2 бали)

Мета: Перевірка пристосованості вебсайту до користувачів мобільних пристроїв з позиції швидкості роботи вебсайту. Методика оцінювання: Перевіряється головна сторінка або будь-яка інша сторінка сайту за допомогою інструмента:

Sposób oceniania: Losowa podstrona portalu lub strona główna jest testowana w narzędziu: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights

Оцінювання:
+3 бали – оцінка від 76 до 100;
+2 бали – оцінка від 51 до 75;
+1 бал – оцінка від 26 до 50;                                                                                                                           0 балів – оцінка від 0 до 25.

Page Speed ​​Insights – комп’ютери (0-3 бали)

Мета: Перевірка пристосованості вебсайту до користувачів комп’ютерів з позиції швидкості роботи вебсайту та зручності для користувачів.

Методика оцінювання: Перевіряється головна сторінка або будь-яка інша сторінка сайту за допомогою інструмента:  https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ (розділ «Комп'ютери»)

Оцінювання:
+3 бали – оцінка від 76 до 100;
+2 бали – оцінка від 51 до 75;
+1 бал – оцінка від 26 до 50;                                                                                                                            0 балів – оцінка від 0 до 25.

Google Mobile Test – сумісність із мобільними пристроями (0-2 бали)

Мета: Перевірка пристосованості вебсайту до користувачів мобільних пристроїв.

Методика оцінювання: Перевіряється головна сторінка або будь-яка інша сторінка сайту за допомогою інструмента:  https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/.

Оцінювання:
+2 бали – вебсайт на 100% сумісний;
+1 бал – вебсайт має мобільну версію (або є респонсивним), але не є на 100% сумісним;
0 балів – вебсайт не має мобільної версії та не є респонсивним.


 

Як правильно надіслати звіт з Google Analytics – інструкції

  1. На сайті повинен бути встановлений код GA. Встановлення GA – це найпростіший (і безкоштовний) інструмент для аналізу трафіку вашого вебсайту. Докладніше: https://support.google.com/analytics/answer/6086097.
  2. Увійдіть в обліковий запис Google Analytics (за посиланням: https://analytics.google.com/analytics/web/)
  3. Оберіть необхідний портал.
  4. Перейдіть до вкладки Аудиторія > Огляд
  5. У верхньому правому кутку оберіть необхідний часовий проміжок (рекомендовано щонайменше за 3 останні місяці) і натисніть на кнопку «Надати доступ».
  6. Заповніть коротку форму та натисніть «Надіслати».
  7. На цьому етапі важливо встановити частоту «Один раз» та формат PDF. Цей файл можна прикріпити у відповідній вкладці на платформі або ж надіслати на електронну пошту за адресою: office@whitepress.com.ua. В листі необхідно вказати: «Прошу оновити статистичні дані для порталу: www.mydomain.com».
  8. Протягом одного робочого дня наша редакція оновить статистичні дані згідно з інформацією, яку ви нам надіслали.

 

Більше корисних статей ви знайдете в нашій «Базі Знань»

 
Ваші коментарі (0)
Редакція WhitePress має право видаляти коментарі, які ображають інших людей, містять нецензурну лексику або не стосуються теми обговорення.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Читати все
  • До цієї статті ще немає коментарів.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Czytaj całość
Рекомендовані статті