Як створити блог для вашої компанії?

Ведення блогу компанії – це не лише відмінний спосіб спілкування зі своїми клієнтами, але й чудовий інструмент для їх залучення та навчання. Завдяки блогінгу ви не лише покращуєте стосунки зі своєю аудиторією, але й підкреслюєте вашу експертність, а це може збільшувати вашу аудиторію. Тож як правильно користуватися цим інструментом? З чого варто розпочати роботу над блогом?
Понад 17500 порталів, 13400 інфлюенсерів та 60 копірайтерів. Одна платформа.
Реєстрація

Перше правило створення контенту для блогу: не існує поганої аудиторії, а є лише гарні ідеї, які потрібно використовувати, щоб знайти з нею спільну мову. Подумайте, чи товар, що ви пропонуєте, простий у використанні, проаналізуйте свої розмови з клієнтами, запитайте своїх друзів про те, які б вони хотіли отримати поради від компанії, що надає послуги, подібні до ваших. Також подивіться на діяльність конкурентів, перегляньте питання на різних форумах та групах для дискусій. Це допоможе вам заглибитись у мислення ваших клієнтів.

 

Соціальні медіа – це одна родина

Попри відмінності у використанні, вигляді та цілях таких соціальних мереж як Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn від блогу, усі вони все ж мають спільну особливість – утворюють спільноти. Саме тому, коли ви пишете статтю, потрібно аналізувати контент, доступний на інших каналах, якими ви користуєтесь. Подивіться на їх статистику, тобто який саме контент отримав найбільше коментарів за останній час. Якщо це, наприклад, фотографія, на якій показано, як почистити вікна в домашніх умовах, а ваша компанія займається виготовленням вікон, то напишіть про це. Але пам’ятайте, що не всі теми підходять для написання статей, тому навіть актуальну й цікаву тему потрібно подати відповідно.

 

Зрозуміла для всіх мова

Ця частина роботи, яку можна порівняти з розмовою із новим другом, вимагає багато часу. Вона схожа на етап, коли вам треба знайти спільну мову з ще не дуже знайомою вам людиною. Застосовуйте наступне правило, коли будете працювати над кожною новою публікацією – СЗВ (спростити, згадати та вказати).


Крок 1 – надайте інформацію у легкому для зрозуміння вигляді.

Крок 2 – наблизьте тему до користувача, посилаючись на ситуації з його життя.

Крок 3 –  перевірте текст з точки зору легкості його розуміння. 

На останньому етапі видаліть ті частини тексту, які не несуть у собі ніякого смислу – текст повинен бути не лише приємним, але й інформативним.

 

Про що писати?

Як вже було сказано раніше, блог має демонструвати експертність, тому ніколи не копіюйте статті з інших сайтів. Якщо ж тема дуже поширена, то додайте до неї щось від себе: це може бути коментар чи ваша оцінка. Блог – це чудове місце для залучення клієнтів та їх навчання у сфері, в якій ви працюєте. Якщо ви продаєте спеціалізоване обладнання, то покажіть у блозі, як і з чим його використовувати. Пам’ятайте, що будь-яка інформація про ваш товар чи послугу може бути не зрозуміла для інших, тому враховуйте це, коли будете писати статтю. До тексту можна додавати корисну для читачів інформацію. Наприклад, якщо ви продаєте зубні щітки, то декілька порад щодо правильного догляду за зубами не будуть зайвими. Також у блозі можна прорекламувати інші свої товари чи послуги.

Думайте про блог як про товар, а не як про рекламу. Це інструмент для самовираження, а не самореклами. Блог обов’язково має бути корисним для читача, в якого має з'явитися думка «Ця компанія гарантує мені надання повної, потрібної мені інформації, та класні ідеї», а не «Ох, знову вони пишуть про те, які вони круті».

P.S. Готові написати свій перший пост? Якщо у вас залишилися питання, обговорімо їх разом у коментарях.

Ваші коментарі (0)
Редакція WhitePress має право видаляти коментарі, які ображають інших людей, містять нецензурну лексику або не стосуються теми обговорення.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Читати все
  • До цієї статті ще немає коментарів.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Czytaj całość
Рекомендовані статті