Schema.org – що таке теги мікроданих та який вплив вони мають на позиціювання?

Schema.org – це словник-шаблон в якому містяться теги, що впливають на результати пошуку вашого сайту. Користувачі, власники сайтів, веб-розробники та роботи Google отримують вигоду від застосування цього рішення. У цій статті ви взнаєте, чому варто використовувати Schema-теги та їх реалізовувати. Також, після прочитання, ви взнаєте, чи мають вони вплив (та який саме) на ваш сайт.
Понад 16350 порталів, 12400 інфлюенсерів та 60 копірайтерів. Одна платформа.
Реєстрація

Якщо суворо дотримуватись визначення, то можна сказати, що Schema.org – це суспільство програмістів та інтернет-ентузіастів, які прагнуть створити та просувати єдиний фреймворк для структурованих даних. Хоча, це визначення не зовсім зрозуміле, особливо для працівників сфери SEO. То, що таке Schema.org? 

Schema.org та роботи Google 

Незалежно від тематики вашого сайту (наприклад, продажі, реклама конкретних послуг або надання інформації), він базується на певній ідеї, яка вимагає присвоєння стандартної ієрархії кожному рівню. 

Не лише форма, вигляд та шаблон сторінки мають значення. Вибір розширених тегів також важливий тому, що вони стануть найважливішими елементами сайту, особливо для роботів Google. Якщо ви хочете, щоб складні механізми пошукової системи зрозуміли та проаналізували контент на вашому сайті, ви повинні спрямувати їх увагу на певні елементи, які виділяються тегами, а також створити фон для конкретних понять. 

Як пояснити роботам Google тематику свого сайту? Ви можете це зробити, розставляючи теги із Schema.org у кодуваннях RDF, Microdata та JSON-LD. Завдяки цьому, роботи можуть легко розрізняти такі елементи, як: індивідуальна адреса, ціна або огляд. Вони правильно інтерпретують характер інформації, що знаходиться в тегах, тому розуміють, що саме потрібно індексувати та рекомендувати. 

Отже, чи можемо ми тепер зробити висновок, що Schema.org – це щось типу словника, у якому знаходяться теги, що вдосконалюють результати пошуку? Так! Кому це буде корисно?

  • Користувачам - тому, що вони отримують зрозумілі та точні результати пошуку,

Screen z Google wyniki wyszukiwania na hasło "fish recipes"

Screen z Google wyniki wyszukiwania na hasło "fish recipes"

Screen z Google wyniki wyszukiwania na hasło "fish recipes"

  • Роботам Google - тому, що вони вчать та запам'ятовують певні групи даних легше,
  • Власникам сайтів - тому, що їх сайти досягають високих позицій в пошуку,
  • Веб-розробникам - тому, що це приносить їх роботам більше переваг.

Screen z wyszukiwarki po wpisaniu frazy "amazon"

 

Формати тегів у Schema.org

Теги від Schema.org підтримуються у трьох форматах:

  • JSON-LD – код JavaScript, вбудований у тег <script> в header (шапці сайту) або в сам контент на сторінці (цей формат рекомендується самим Google);
  • Mikrodata – для визначення властивостей використовується інформація з атрибутів у тегах HTML.
  • RDFa – розширення HTML5 підтримує об'єднання даних за допомогою тегів HTML. 

Варто запам'ятати, що найпопулярніші теги даних це ті, які дозволяють безпосередньо публікувати дані компанії та інформацію про сайт, а також інформацію про статті, відгуки, товари чи послуги.

Screen z wyszukiwarki po wpisaniu frazy "zalando"

Schema.org – це, перш за все, можливість надати широкий контекст точним даним за допомогою перевірених компонентів. 

Чому вам потрібна Schema.org?

Словник Schema.org має використовуватись кожним розробником сайтів або людиною, що займається їх оптимізацією на щоденній основі. Вебмайстри чудово знають, скільки понять та намірів може бути приховано в одному слові. Також, важливо те, що робити ефективний аналіз ключових слів для окремих сайтів стає все складніше. З таким масштабним збільшенням кількості нових онлайн-адрес, за вибором «дружніх» матеріалів для користувачів, роботів та Google, відразу стане видно, хто користується Schema.org.


У березні цього року Google надав нам можливість розміщення Q&A елементів безпосередньо у пошуковій системі, а в травні вдалося ввести два нових типи впорядкованих даних: FAQ (Часті запитання) та How-To посібники. Після поширення інформації на LinkedIn, я отримав швидкий відгук від одного коментатора про те, що він зміг впровадити нові функції. Індексація результату зайняла в нього приблизно 5 днів. Результат можна перевірити, написавши у пошуку «Що таке ISBN».

 

Wojciech Matuła, Менеджер з цифрового маркетингу та SEO у LinkJuice.pl


Ін'єкція правильно реалізованого коду може стати вирішенням ваших проблем. Це значною мірою через великий веб-словник, який пропонує обрати відповідний код. Саме завдяки цьому, роботи пошукових систем отримують більш детальну інформацію про контент на вашому сайті.

Нижче знаходиться приклад одного з найпростіших методів впровадження (JSON-LD):

<scripttype=”application/ld+json”>

{„@context”: „http://schema.org”,

„@type”: „Organization”,

„name”: „Nazwa Marki”,

„url”: „https://www.example.com”,

„logo”: „https://www. example.com /images/aaaaa-logo.jpg”,}

</script>

Проте, залишилось питання: чи буде впровадження коду гальмувати сайт? На щастя, код не впливає на цей аспект та лишається невидимим для користувачів.

В реальних умовах, важко однозначно стверджувати, що реалізація Schema.org має прямий вплив на рейтинги пошукових систем. Проте, якщо ви дотримуєтесь припущення, що Google нагороджує добре оптимізовані сайти, тоді слід також звернути увагу на ефективне пояснення концепцій через додаткові теги мікроданих або мікроформатів. Безперечно, якщо ваш сайт містить великий «насичений» фрагмент, ви можете очікувати вищих показників CTR.

Schema.org та SEO

Чому Schema.org має використовуватись в контексті трафіку сайту? Як мінімум, є декілька причин. Schema.org, насамперед:

  • Об'єктивно займає більше місця в SERP, що збільшує привабливість адрес, знайдених за допомогою пошукової системи, та майже завжди збільшує їх CTR, відносно сайтів, що не використовують Schema.org.
  • Презентує більше даних на рівні SERP, що сприяє ще потужнішому збільшенню привабливості результату, наданого пошуком;
  • Дозволяє вам використовувати дані, що ви не могли відобразити у мета-заголовках та мета-описі, наприклад: ціни, кількість переглядів, рейтинг або автор;
  • Може допомогти вам досягти високих позицій в Google, припускаючи, що показники кліків, за результатами пошуку конкурентів, впливають на SEO.

Як поділяються теги з Schema.org?

Важливо запам'ятати, що теги у Schema.org мають свої особисті поділи. Вони залежать від контексту, але, насамперед, від визначення рівня деталізації.

Якщо ви працюєте над «насиченим» фрагментом для бренду, приклад діаграми виглядатиме так:

Думка> Креативна Робота -> Стаття > Поширення У Соціальних Мережах > Публікація В Блозі -> Місце Розташування Контенту

З найбільш популярних категорій на Schema.org можна виділити наступні:

  • Креативна робота;
  • Книга;
  • Фільм,
  • Організація;
  • Людина;
  • Місце;
  • Продукт;

Screen z opsiem schema.org kategoria produktów

Реалізація Schema.org - як це зробити?

Важливо зазначити, що більшість CMS надають можливість швидко впровадити структуровані дані за допомогою практичного плагіну. Для власних впроваджень ви можете використовувати Google Assistant.

Hall Analysis може бути корисним для генератора схем у форматі JSON-LD. Щоб отримати частину коду для її реалізації, просто впишіть базові дані в форму. Приклад нижче:

Screen z Google narzędzie do testowania

Проте, правильний фрагмент коду - це ще не все. Після того, як ви його підготували, ви маєте використати певні інструменти, щоб перевірити його на коректність. У цьому випадку, ви можете використати Google tool або Yandex Webmaster.

Screen z narzędzia do testowania Google

Приклади реалізації також наведені в тематичних категоріях Schema.org – приклад тут:

Przykład microdata

Підсумок

Корисні поради:

  • Завжди створюйте теги, використовуючи один формат: мікродані, мікроформати або RDF.
  • Після створення тегів, обов'язково кожного разу перевіряйте їх на коректність. Не забувайте виправляти помилки перед розміщенням. 
  • Якщо теги не видно у результатах пошуку через декілька тижнів після їх створення, перевірте їх маркування.
  • Пам'ятайте, що теги мають підсумувати основний контент людської та машинної версій сторінки.
  • Не позначайте тегами той контент, що не видно користувачам.
  • Не публікуйте оманливий контент. До нього належать фейкові огляди або контент, що не відповідає тематиці сторінки.
  • Детальну та точну інформацію можна знайти у Документації Google для розробників.

Якщо вам цього недостатньо ... ви можете прочитати інші статті про позиціювання сайтів в нашій Базі знань.

Ваші коментарі (0)
Редакція WhitePress має право видаляти коментарі, які ображають інших людей, містять нецензурну лексику або не стосуються теми обговорення.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Читати все
  • До цієї статті ще немає коментарів.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Czytaj całość
Рекомендовані статті