SurferSEO SERP Analyzer – інструмент, який ви повинні знати

SurferSEO SERP analyzer – повне керівництво
Surfer SEO дозволяє проводити SEO та SEM операції на основі детальних даних (керування даних SEO). Проведення детального аналізу факторів ранжування дозволить оптимізувати вебсайт. Також це дозволить провести аналіз конкуренції й створити стратегії з лінкбілдінгу та контент-маркетингу.
Понад 17350 порталів, 13400 інфлюенсерів та 60 копірайтерів. Одна платформа.
Реєстрація

Surfer надає три інструменти для різної діяльності. SERP Analyzer проводить глибокий аналіз топ-50 результатів пошуку, що видаються згідно з фразою, яку ми аналізуємо. Content Editor допоможе нам створити контент, оптимізований під пошукову систему, який займе високу позицію для обраних ключових слів. Своєю чергою, Keyword Research – це інструмент, що аналізує ключові слова.

Основні можливості Surfer:

  • Аналіз факторів ранжування для мобільної та комп'ютерної версій;
  • Дослідження багатьох світових ринків, що потрібно для вивчення місцевих запитів;
  • Допомога у створені структури контенту;
  • Підтримка при лінкбілдінгу;
  • Створення вказівок для копірайтерів;
  • Пошук ключових слів.

Дана стаття розповість про практичне використання інструменту SERP Analyzer. Він доступний лише англійською мовою, тому я розповім про його функції, щоб полегшити вашу роботу з Surfer.
 

Що таке data driven?

Data driven – це термін, який прийшов з англійської мови, та дослівно перекладається «той, що керується даними». Це усі дії, що виконуються завдяки використанню точних даних. Тут питання не в тому, чи керуватись інтуїцію чи відчуттям. Все частіше ми чуємо про маркетинг чи організації, що керується даними. Творці Surfer зосередились на SEO, що керується даними, надаючи ряд даних, які дозволять приймати ефективні рішення та збільшити видимість у результатах пошуку та пошукових системах (SERP).

Аналіз даних в Surfer – з чого почати

Surfer SERP Analyzer – головна сторінка.
 

Перед початком роботи з інструментом варто визначити для себе ціль. Наприклад, ми можемо зосередитись на аналізі підсторінки що вже існує з точки зору бажаної ключової фрази та запланувати дії, які підвищать її видимість у SERP.

Спочатку варто налаштувати звітність. Після того, як Google Search Console перевірить інформацію про джерело, з якого до нас звертаються користувачі, ми вирішимо на якому типі даних варто сконцентруватись – мобільні дані (мобільний пристрій) чи комп'ютерні дані (стаціонарний пристрій). Навіть якщо трафік, в основному, ми отримуємо з одного джерела, варто витратити декілька хвилин на швидкий порівняльний аналіз. 

Перед створенням першого звіту нам потрібно обрати ринок або область, яку хочемо дослідити. Ми маємо можливість знайти інформацію про велику кількість країн з усього світу. Для окремих ринків навіть доступний вибір певного регіону чи міста. Наприклад, в Польщі можна звузити зону дослідження до 21 міста, що дозволяє нам орієнтуватись на локальні дані. У випадку таких запитів ми можемо перевірити результати пошуку для фрази «позиціювання Варшава» або «позиціювання», враховуючи дані, що стосуються лише обраного міста.

Surfer SERP Analyzer – підготовка запиту для фрази «Позиціювання» для місцевих даних – Варшава.

 

Surfer SERP Analyzer – підготовка запиту для фрази «Позиціювання Варшава» для загальнопольських даних.

 

NLP, мається на увазі, (дуже спрощено) державна мова, що дозволяє аналізувати настрій користувачів. Дана функція недоступна для Польщі.

Опція Screenshots додасть зображення до сформованого аналізу, який показує, як Google бачить сайт, що ми досліджуємо.

Після вибору потрібних нам параметрів, натискаємо на кнопку create a query, щоб згенерувати потрібні дані, а наш денний ліміт запитів зменшиться на одиницю.

Як працює Surfer SERP Analyzer?

Інструмент виконує аналіз перших 50 результатів пошуку в Google для обраної ключової фрази. Рейтинг вебсайтів розглядається з точки зору його контенту та інших важливих для Google факторів. Для кожного елемента вказується його кореляція, тобто вплив на ранжування сайту в SERP. Тобто цей звіт говорить нам про те, що може бути цінним для певної ключової фрази, враховуючи фактори ранжування Google для даного запиту, геолокації та конкретних потреб користувачів. 

Створення хорошої структури контенту полягає в аналізі якомога більшої кількості чинників та порівняння з конкурентами, які мають високий рейтинг за певною ключовою фразою. Враховуючи ключові слова (або інші напів-фактори), які містяться у більшості рейтингових сайтів в топ-10, ми можемо вдосконалити видимість нашого сайту.

Весь аналіз базується на припущені, що сайти, які входять у топ-10, – це сайти з високою якістю, які алгоритми Google вважають найціннішими для користувачів, за конкретним запитом. Проте, мета полягає не лише в ідеальній сумісності з алгоритмами, але й у відповідності очікуванням користувача. Коли ми додаємо усі подібні чинники до нашого контенту, ми повідомляємо Google, що наш сайт є конкурентоспроможнім та містить рівноцінний контент.

Однаково що мала, що велика кількість таких чинників може мати негативний вплив на сайт, що ми досліджуємо. Наприклад, маленька насиченість тексту ключовими словами, може означати, що сайту бракує тематичності, щоб відповідати певній фразі, а перенасиченість може означати протилежну ситуацію – алгоритми вирішать, що ви намагаєтесь маніпулювати ранжуванням Google.

Surfer – фактор розділу body – Exact keyword density (щільність ключових слів) для фрази «Телевізор 65 дюймів». Щільність на рівні 0.013 може бути визнана неприродною, тому що сайти з вищим рейтингом мають цей показник не вище ніж  0.004.

Surfer приписує вивчені фактори ранжування до сегментів, поділяючи їх на логічні категорії. Для кожного з них також показується індекс кореляції (графік, що нагадує значок діапазону на мобільних телефонах), що інформує нас про те, наскільки сильний вплив даного фактора на органічні результати пошуку для досліджуваної фрази. Наведіть курсор на його іконку, щоб побачити точний відсоток кореляції. Він залежить від обсягу даних, які ми наразі аналізуємо (наприклад, від підключення або відключення перегляду окремих URL-адрес). 

Показники кореляції для фрази «Телевізор 65 дюймів» в секції body.

Натомість показник кореляції, що генерується для кожного чинника, ми отримуємо у вигляді зрозумілого графіку у правій частині екрану. Він змінюється, як і у випадку показника кореляції, в залежності від обсягу даних, що ми досліджуємо. Під час аналізу варто звузити звітність щодо сайтів, з якими ми дійсно конкуруємо, щоб перевірити, як виглядає реальна кореляція. 

Показники кореляції для фрази «Телевізор 65 дюймів» в секції body – Partial keywords density (Часткова щільність ключових слів), Characters (символи) та Partial keywords (Частково ключові слова).

Аналізуючи середньостатистичні дані, варто вилучити з пошуку сайти, чий досліджуваний фактор має набагато вищі позиції у порівнянні з іншими сайтами на аналогічних позиціях. Вони можуть марно збільшити коефіцієнт та зіпсувати його середнє значення (тобто, дані в такому разі будуть неправильними). 

Три домени значно завищують середню кількість символів в body для отримання результатів в діапазоні 11–22.

Середнє значення коефіцієнта кореляції для топ-50 результатів для фрази «Кетогенна дієта».

Середнє значення коефіцієнта кореляції для фрази «Кетогенна дієта» після вилучення з аналізу трьох доменів з завищеною позицією.

Кореляція також може бути порушена сайтами, які не є нашими прямими конкурентами. Саме тому, виконуючи аналіз, варто пам'ятати не лише про дослідження сайту, але й про його оточення. В такому випадку, оберіть на графіку відповідний діапазон результатів пошуку, який ми хочемо проаналізувати (наприклад, від топ-20 до топ-50). Також можливо звузити дані на рівні їх окремих доменів – ви можете вилучити домени, з якими не будете конкурувати. Мова йде про сайти, які значно відрізняються своєю тематикою від нашого, завищують середнє значення та не є нашими прямими конкурентами (наприклад, Allegro, OLX або Ceneo).

Особлива корисною функцією є можливість безпосередньо порівняти коефіцієнти для нашого сайту з коефіцієнтами одного або декількох сайтів що конкурують.

Surfer – порівняння чинників Missing common words (Пропущені спільні слова) та фраз для www.neonet.pl та euro.com.pl. Зробити порівняння можна лише після вибору опції Exclude all pages (виключити усі сторінки) та кліку по іконці ока біля обраного домену.
 

Якщо наш сайт не знаходиться в топ-50 результатах пошуку за певним запитом, то на допомогу приходить опція Compare your website to competitors (Порівняти ваш сайт із конкурентами), яка дозволяє додати до аналізу будь-яку URL-адресу.

Surfer – Compare your website to competitors (Порівняти ваш сайт із конкурентами) – функція, яка дозволяє додати до аналізу домен, який не ранжується за певним ключовим словом.

Які дані (чинники ранжування) забезпечать нам Surfer Search Analyzer?

Інструмент вивчає співвідношення органічних результатів пошуку. Звіти для Google Ads недоступні. Аналіз потрібно проводити комплексно – позиція зазвичай не залежить від одного зазначеного фактора – варто звернути увагу на всі доступні фактори. Отримані дані є лише показанням для подальшого аналізу ситуації та вживання відповідних заходів, а також допоможуть порівняти ваш сайт з його прямими конкурентами. 

Surfer Serach Analyzer поділяє досліджувані фактори на 5 розділів: Search Visibility (Видимість у Пошуку), Backlinks (Зворотні Посилання), Structure (Структура), Quality (Якість) та Media (Медіа). Ми отримаємо доступ до окремих факторів після відкриття певного розділу. 

Surfer Serach Analyzer – фактори, поділені по секціях.
 

Додаткові дані для окремих чинників заходяться нижче графіку кореляції в елементах, що називаються вкладками для цілей даного дослідження.

Surfer Serach Analyzer – вкладки, що показують детальні дані для обраних чинників, згенеровані на основі органічних результатів пошуку Google.
 

Search Visibility або Видимість Пошуку – дослідження видимості пошуку

Розділ SEARCH VISIBILITY – видимість в результатах органічного пошуку Google. Surfer надає нам дані як для всього домену (for domain), так і для певної URL-адреси (for URL). Для кожного з них ми можемо дослідити Number of ranked keywords (Кількість ключових слів для ранжування) – кількість слів, за якими вони ранжуються, та estimated traffic (прогнозований трафік), тобто оцінка трафіку домену, що ми досліджуємо (вона розраховується на основі кількості, типу та позиції фраз, за якими ранжуються домени або URL).

На графіку ми можемо побачити кількість фраз, за якими досліджуваний сайт та сайти конкурентів видно у топ-100 результатах пошуку, а також обсяг трафіку, оціненого на основі привабливості фрази та позиції, яку займає сайт. 

For Domain – дані для всього домену.

Ми можемо використовувати фактори estimated traffic та number of ranked keywords, щоб взнати, як «сильно» наш сайт прив'язано до досліджуваної фрази. Якщо ми знайдемо там лише сайти з великим трафіком та високою видимістю в SERP, то це означатиме для нас, що добитись високих позицій для сайту з низьким рівнем довіри для нас буде складно та навіть невигідно. Якщо ми побачимо сайти з приблизно таким же рівнем довіри, то це означає, що в нас є шанс на вищі позиції в результатах пошуку.

For URL – дані для певної URL-адреси, що ми досліджували.

В цьому випадку чинник number of ranked keywords демонструє нам кількість ключових слів, за якими сторінка є видимою у результатах пошуку. Estimated traffic є мірою трафіку, генерованого записом. При низькому прогнозованому трафіку для фрази, яка мало конвертується (що не переходить у продаж), створення великої кількості контенту може бути невигідним. 

Surfer – аналіз факторів з розділу «видимість пошуку» для фрази «кетогенна дієта». Високі показники estimated traffic та number of ranked keywords для URL мають суттєвий вплив на розташування сайту в результатах органічного пошуку.

 

Backlinks або Зворотні Посилання – аналіз посилань

Розділ BACKLINKS дозволяє вивчити нам вплив вхідних посилань на домени або ранжування підсторінки на її позицію в результатах органічного пошуку Google. Варто пам'ятати, що позиція сайту залежить не лише від контенту, але й від вхідних посилань та поведінки користувачів на сайті (фактори поведінки). Surfer дозволяє провести базовий аналіз зворотних посилань для домену або URL, що ми наразі досліджуємо. 

Так само, як і у випадку із Search visibility, ми можемо перевірити фактори для головного домену (for domain) та для певної підсторінки (for URL). Referring domains – це кількість посилань на домени, а Referring URLs вказує на кількість усіх вхідних посилань. 

Surfer – фактори з розділу Backlinks: Referring domains та Referring URLs для головного домену – фраза «позиціювання», місцеві дані – Варшава. Кількість посилань, що ведуть на домен, має певний вплив на позицію цієї фрази, проте не є найважливішим чинником. Ідеальним прикладом стане Wikipedia, яка попри високий рівень довіри (кількість посилань значно вище, ніж у конкурентів), знаходиться лише на 32 місці.

 

Structure – дані, пов'язані зі структурою сайтів, які ранжуються

Наступний розділ інструмента Surfer Search Analyzer це STRUCTURE – фактори, що стосуються структури сайту (будови) досліджуваного сайту, поділені на декілька категорій. Для деяких факторів з цього розділу ми дослідимо усі елементи та розкажемо детально все про них. 

Body (Тіло) – як вказує назва, даний елемент знаходиться в розділі body сторінки, що ми аналізуємо. Це основний розділ, з якого ми починаємо працювати, проте не варто зупинятись на досягнутому. Варто зосередитись також на аналізі статистики для заголовків і параграфів, та на факторах, пов'язаних зі швидким завантаженням сайту. 

Title (Заголовок) – аналіз чинника метазаголовок. Заголовок підсторінки то один з найважливіших елементів на сайті, що впливає на ранжування в результатах пошуку. Наявність таких елементів, як фраз зі точною або розширеною відповідністю. 

Strong, b (Жирність шрифту) – це не що інше, як жирний шрифт статті, що знаходиться на сторінці. Занадто багато слів з точною чи частковою відповідністю, виділених жирним шрифтом, можуть бути тлумачені, як спроба маніпуляції рейтингом. Щоб знайти золоту середину, варто порівняти контент у конкурентів.

Paragraphs (Параграфи) – тут ми знайдемо статистику для абзаців, на які поділена наша стаття. Хоча даний показник може виглядати тривіальним, він може розповісти багато про контент, створений конкурентами. Безумовно, структура абзаців має вплив на читабельність тексту для користувачів (user friendly).

Meta description (Метаопис) – один з метатегів, який знаходиться у коді сайту. Наразі, він не має впливу на рейтинг сайту в SERP, проте може трохи повпливати на CTR. Метаопис з хорошою побудовою має великий шанс залучити нових користувачів на наш сайт. 

Img alt (Атрибут зображення alt)  статистика використання тегу alt у зображеннях, що містяться в публікаціях. Додавання слів до опису ілюстрацій, які точно та приблизно відповідають тематиці нашої сторінки, також має вплив на показ зображень в Google Зображення.

Headings (Заголовки) – аналіз рейтингу підсторінок на основі будови та структури заголовків в статтях, що розташовано на них. Наявність ключового слова у заголовку Н1 – це ще один елемент у заголовку, який ми не можемо пропустити. Заголовки Н2 та нижче також важливі. Заголовки не лише розділяють статтю, але й дозволяють користувачам швидко переглядати абзаци та мають значення для визначення тематики сторінки та її рейтингу у результатах пошуку. Щоб перевірити, які заголовки вступають у конкуренцію, потрібно натиснути на іконку «А», розташовану біля кожної URL-адреси на вкладці Search results (Результати пошуку).

Above the fold (Верхня половина видимого сайту) – дані про контент, що з'являються при першому перегляді сторінки. Зазвичай це приблизно 700px. Тут ми можемо перевірити, чи є розміщення ключових слів у структурі підсторінки важливим для ранжування у пошуковій системі у випадку пошуку за певною фразою. 

Hidden content (Прихований контент) – вивчає елементи, які розташовано у коді сторінки, але було приховано у стилях CSS через атрибут «hidden» (тому вони невидимі для користувача).

Вищезазначений розділ Structure має більше чинників, серед яких можна дослідити й інші дані:

  • Characters (Символи) – показує кількість символів у елементі, який ми досліджуємо.
  • Missing common words and phrases (Пропущені спільні слова та фрази) – досліджує ключові слова та фрази, які є спільними для сайтів, що входять у топ-10. Їх всі можна знайти на панелі «Common words» (Спільні ключові слова). Цей фактор дозволяє побачити, так званий, розрив у контенті або яких елементів бракує в ньому. Тут ми знайдемо інформацію про те, як сторінка, що ми аналізуємо, відповідає тематичності досліджуваної фрази. Під час проведення цього дослідження ми можемо вилучити сайти, які входять у топ-10, адже ця група даних є основою для аналізу обговорюваного фактора. Ми перевіряємо ключові слова, а також де та як часто їх варто використовувати. У кінці ми можемо провести аудит даної сторінки, після чого ми отримаємо інформацію про те, які фрази слід додати. 

На аналізі нижче ми бачимо випадок, коли стаття на загальну тематику оцінюється вище (топ-10), ніж інші.

Surfer – показник кореляції пропущених спільних слів та фраз для запиту «Проєкти будинків» – узагальнений вигляд.

  • How much of the content on the website is hidden (Скільки приховано контенту на вебсайті) – чинник, що вказує на кількість, прихованого через код, контенту у досліджуваному елементі.
  • Number of words in hidden elements (Кількість слів у прихованих елементах) показує кількість слів й прихованій частині контенту.
  • Exact keywords (Точні ключові слова) – кількість ключових слів з точною відповідністю.
  • Exact keyword density (Щільність ключових слів) – насичення статті ключовими словами із точною відповідністю. Як ми вияснили вище, як занадто велика, так й занадто мала кількість ключових слів із точною та приблизною відповідністю може негативно вплинути на позицію у результатах пошуку.
  • Partial keywords (Частково ключові слова) – кількість наявних фраз, що приблизно схожі на досліджувану фразу. Surfer аналізує контент на сайті та шукає слова, в яких перші 3 літери такі самі, як й у словах, що містяться у ключовій фразі.
  • Partial keywords density (Щільність частково ключових слів) – щільність ключових слів із приблизною відповідністю. 
  • Words (Слова) – статистика слів, які містяться в контенті, що ми аналізуємо. Щоб взнати, на які ключові слова реагує досліджувана URL-адреса, ми можемо завантажити детальний звіт на вкладці Ключові слова. Опція «Обрати конкурентів» дозволяє встановити нам діапазон даних. Фрази можна сортувати за обсягом (передбаченому трафіку за місяць) або за кількістю сторінок, які ранжуються за певним запитом, з досліджуваного діапазону. При визначенні розміру контенту, ключовим елементом є намір користувача, що шукає інформацію. Саме з цієї причини не можна вважати, що існує єдина оптимальна довжина статті для різних запитів. 

Довжина текстів на сторінці

Дослідивши, якої довжини повинен бути текст на відповідний запит, ми уникнемо проблеми занадто короткої статті, яка не дасть гарного результату, а також уникнемо витрат на занадто довгий текст, який ніяк не вплине на видимість. 

Підготовка великого тексту для Surfer може здатись парадоксальною. Після аналізу кількості слів у рейтинговій статті за запитом SurferSeo, ми можемо побачити, що матеріалу, який містить менше ніж 1800 слів буде більше ніж достатньо. Середній показник зруйновано через запис на 8-й позиції, який має 5650 слів. Однак, метою даної публікації є не підвищення позиції, а надання комплексного посібника, що описує можливості даного інструменту.

Surfer SERP Analyzer – середній показник слів для фрази «surferseo».

Surfer SERP Analyzer – показник слів для фрази «surferseo» з розподілом на окремі сайти.

Для вищезгаданих показників кореляції доступний аналіз Query Words (Слова запиту) та Query Partial Words (Часткові слова запиту). Перший з них надає дані про кожне слово досліджуваної фрази, а другий вивчає слова, що починаються на три перші ідентичні літери (Так само, як й в Частково ключових словах). Count (Підрахунок) говорить нам про кількість, а Ratio (Співвідношення) – про відношення досліджуваної фрази до решти контенту.

Surfer SERP Analyzer – показник body Слова запиту – Співвідношення для слова «Дієта», яке є частиною фрази «Дієта Хашімото».

Порада

Як швидко підготувати вказівки для контенту за допомогою Surfer? Проаналізувавши конкурентів, з урахуванням:

  1. Довжини статті,
     
  2. Структури контенту:
    - Параграфи,
    - Кількість та тип заголовків,
    - Слова, які повинен містити контент (спільні слова та спільні фрази),
    - Використання слів з точною відповідністю (кількість),
    - Скільки разів ми повинні використовувати окремі слова (кількість слів запитів та їх співвідношення до кожної фрази),
     
  3. Посилання – для вивчення вхідних посилань на підсторінку та домен, ми повинні скористатись розділом «Зворотні посилання», про який ми вже розповідали. Surfer дозволяє нам провести глибокий аналіз вхідних та вихідних посилань. Доступні дані:

    - Dofollow – усі посилання з параметром dofollow,
    - External Dofollow – вихідні посилання з параметром dofollow,
    - External – усі вихідні посилання,
    - Internal Dofollow – вхідні посилання з параметром dofollow,
    - Internal Nofollow- вхідні посилання з параметром nofollow,
    - Link Count – кількість усіх посилань,
    - Nofollow – усі посилання з параметром nofollow,
    - Sponsored link count – посилання з параметром sponsored,
    - UGC link count – посилання з параметром ugc,
    - Unique External – унікальні зовнішні посилання. Даний параметр говорить нам про кількість унікальних вихідних посилань із сайту, що ми досліджуємо. Цю інформацію ми можемо використовувати для створення стратегії лінкбілдінгу. На сторінці, яка стосується цікавої нам фрази, з великою кількістю вихідних посилань, з великим шансом, ми отримаємо тематичне посилання високої якості.
    - Unique Internal – унікальні внутрішні посилання. Кількість внутрішніх посилань дозволяє нам визначити, з яким типом сторінки ми маємо справу та допомагає перевірити її внутрішню структуру. Велика кількість унікальних внутрішніх посилань може означати, що досліджуваний сайт є інтернет-магазином або розгалуженим сайтом, який не є нашим прямим конкурентом, тому його можна вилучити із перегляду показника кореляції.
  4. URL – останній набір показників із розділу structure, який аналізує елементи, що містяться в URL-адресі.

    - Exact keywords (Точні ключові слова) – ключова фраза із точною відповідністю. Один з найважливіших елементів, який ми неодноразово згадували. Ми досліджуємо його у більшості елементів структури сайту, тому його не варто пропускати в адресі рейтингової підсторінки.
    - Partial keywords (Частково ключові слова) фрази із частковою відповідністю.

QUALITY – якість аналізу рейтингових сайтів

Розділ QUALITY (Якість) аналізує швидкість досліджуваних сайтів (Page speed) та виникнення у їх джерелах, так званих, структурованих даних.

Page speed (Швидкість сторінки) – швидкість завантаження сторінки є важливою з точки зору користувачів (user experience), які шукають конкретну інформацію. Час, який минув від кліку і до завантаження контенту, є важливим не лише на мобільних пристроях але й стаціонарних. Занадто довге очікування завантаження контенту може призвести до того, що користувач покине сторінку, а це своєю чергою погіршить наш рейтинг у Google. До найчастіших помилок належать: включення великих (тяжких) медіафайлів та велика кількість скриптів, які починають завантажувати відразу після відкриття сторінки. Також варто перевірити:

  • HTML size [B] (Розмір HTML у Байтах) – розмір HTML-коду сторінки, представлений у байтах,
  • HTML size/character count (Розмір HTML/ Кількість символів) – розмір HTML-коду сторінки, представлений у вигляді кількості символів, що знаходяться всередині нього,
  • Load time (ms) (Час завантаження (мс)) – час завантаження сторінки у мілісекундах,
  • Total page size [kB] (Загальний розмір сторінки (кБ)) – загальний розмір сторінки у кілобайтах. Якщо він занадто великий, сторінка буде завантажуватись довше, що може бути негативно сприйнято користувачами, особливо тими, в кого слабкий інтернет-зв'язок.
  • Total page size/character count (Загальний розмір сторінки/ Кількість символів) – загальний розмір сторінки поділений на кількість символів,
  • Time to first byte (Час до першого байту) – (TTFB) час (у мілісекундах), витрачений на завантаження першого байту даних. Чим нижче TTFB, тим швидше завантажиться сторінка. Середнім оптимальним часом вважається 300 мс.  

Structured Data (Структуровані дані) – це теги, розміщені у коді сайту, що використовуються для опису та поділу елементів на сторінці на категорії таким чином, щоб їх зрозуміли алгоритми Google. Surfer дозволяє проаналізувати використання багатьох популярних тегів, відсортованих за їх найпоширенішими типами. Крім перевірки даних для кожного тегу по одному, ми також маємо можливість визначити типи використаних тегів. Дану інформацію ми знайдемо, обравши Total structured data types (Загальні структуровані типи даних).

Surfer SERP Analyzer – дослідження кореляції даних, використаних на сторінці, щодо позиції в результатах органічного пошуку за запитом «Стоматолог».

Типи використаних тегів також видно на вкладці serach results (результати пошуку), після наведення курсору на іконку, що означає структуровані дані.

Surfer SERP Analyzer – структуровані дані впроваджені на одній із рейтингових сторінок за запитом «Стоматолог».

Порада:

Як впровадити швидкі зміни на сторінці, які допоможуть в покращені її видимості (low-hanging fruit) за допомогою Surfer? Перевірмо та внесемо відповідні зміни, що стосуються фраз з точною відповідністю, у наступних елементах:

  • Title (Заголовок),
  • H1 (Заголовок формату Н1),
  • above the fold (Верхня половина видимого сайту),
  • body сторінки (Насиченість фразами).
     

Наступним кроком буде виправлення результатів для:

  • pagespeed (Швидкість сторінки),
  • TTFB (Час до першого байту),
  • Load time (Час завантаження).
     

MEDIA – дані на рейтингових сайтах, пов'язані зі зображеннями

В останньому розділі показників Surfer – MEDIA – ми можемо проаналізувати сайти конкурентів з точки зору кількості зображень, що містяться в контенті. В такому випадку це має зв'язок із типом запиту, що ми аналізуємо. Користувач, який шукає інформацію про жіночі зачіски, гарантовано очікуватиме контент з великою кількістю зображень, на відмінно від людини, яка шукає стоматолога, тому що в неї болить зуб. Кількість зображень на сторінці, що аналізується, визначається чинником Number of elements (Кількість елементів).

Surfer SERP Analyzer – кореляція кількості зображень на сторінці за запитом «жіноча зачіска» – елементи, що псують результати, були виключені з аналізу.

Робота з графіком показників кореляції

Налаштувати графік відповідно до виконаного аналізу досить просто.

- Filter by URL (Фільтр за URL) - витягає URL-адресу на вкладці Результати Пошуку, яка містить вказану нами строку символів.

- Averages (Середні значення) – представляють два типи вигляду. Середнє значення (колективний аналіз) дозволяє спостерігати за кореляцією та надає середнє значення для групи сторінок. Відключення даної опції представить дані для окремих сайтів. Такий перегляд можна використовувати для порівняння оцінки певної сторінки.

- Outside links (Вихідні посилання) – це аналіз лише контенту, який не має посилань на інші підсторінки сайту.

- Exclude all pages/Include all pages (Вилучити усі сторінки/ Додати усі сторінки) – дозволяє вимкнути або включити усі проаналізовані сторінки на вкладці Результати Пошуку. Дана опція може знадобитись, якщо ми хочемо проаналізувати лише декілька обраних сторінок.

- Export all/Export selected (Експортувати усі/ Експортувати обрані) – функція, що дозволяє завантажити дані для усіх або лише обраних сторінок у форматі CSV.

Surfer SERP Analyzer – показник кореляції кількості слів для фрази «Епілепсія» представляє варіант зображення даних на графіку, описаному вище.

Порада

Ми можемо обчислити середнє значення для даного чинника на основі декількох обраних сайтів. Якщо ми хочемо згенерувати дані для перших 6 результатів, варто включити функцію Averages (Середнє значення) та встановити їй значення на 6. Щоб згенерувати середній показник для випадкових сторінок, нам знадобиться функція Exclude all pages (Вилучити усі сторінки), яка вилучить дані для всіх сайтів, а потім натисніть на іконку ока (Include URL in chart and audit (Включити URL у діаграму та аудит)), щоб включити URL-адреси у звіт та, як і у випадку згаданому вище, ми використовуємо Averages з відповідно присвоєним значенням. 

Вкладки, що знаходяться під графіком кореляції, дозволяють провести збір даних для найважливіших чинників.

Surfer SERP Analyzer – вкладки, що містять детальні дані про найважливіші чинники.
 

Вкладка «Результати пошуку»

Search results (Результати пошуку) – містить сайти, що входять у топ-50 результатів пошуку за ключовою фразою, що ми досліджуємо. «Порівняти ваш сайт із сайтами конкурентів» дозволяє додати до аналізу окрему URL-адресу. Іконка знаходиться біля кожної адреси сайту та вказує послідовно:

- Explore text of important elements (Дослідження тексту важливих елементів) – заголовок, метаопис, заголовки H1 – H6, виділені жирним шрифтом фрази та прихований контент на сайті, що ми досліджуємо,

Surfer SERP Analyzer – Дослідження тексту важливих елементів для рейтингу за фразою «епілепсія» підсторінки Wikipedia

Structured data (Структуровані дані) – структуровані дані, впроваджені у коді сторінки,

Show on chart (Показати на діаграмі) – лінія на графіку, яка полегшує порівняння показників чинників досліджуваного сайту із сайтами конкурентів,

Screenshot (Знимки екрану) – зображення, що містить вигляд сайту, прочитаного алгоритмами Google,

- Domain backlinks (Зворотні посилання на домени) – полегшує аналіз посилань, що ведуть на обрану сторінку. Для проведення аналізу структури вхідних посилань нам знадобиться зовнішній інструмент, наприклад, Ahrefs або Majestic. Surfer дозволяє нам виконати первинний аналіз обраної сторінки. Тут ми побачимо такі дані, як кількість зворотних посилань, ключові слова чи якорні тексти. Ми можемо переглянути дані як для цілого домену, так і для певної URL-адреси. 

Surfer SERP Analyzer – вигляд головної сторінки (огляд) інструмента «Зворотні посилання на домени» для сайту znanylekarz.pl.

 

Surfer SERP Analyzer – посилання на домени сайту znanylekarz.pl.
 

Surfer SERP Analyzer – видимі ключові слова на сайті znanylekarz.pl.
 

Audit (Аудит)  – аудит Surfer містить інформацію на тему важливих чинників, що мають вплив на позицію сайту в результатах пошуку.
 

Вкладка Keywords 

Keywords (Ключові слова) дозволяє перевірити, за якими ключовими словами ранжуються сайти з топ-50, їх кількість та передбачуваний органічний трафік, який вони отримують за допомогою цих ключових слів за місяць. Ми також побачимо передбачуваний щомісячний обсяг пошуку даних ключових фраз.
 

Вкладки Popular words та Popular phrases

Popular words i Popular phrases (Популярні слова та Популярні фрази) – демонструє ключові слова та фрази, які найчастіше з'являються на певній підсторінці. Це абсолютна цінність та щільність ключових слів/ фраз відносно всього контенту. Завдяки йому можна перевірити, чи відповідає досліджувана фраза головній тематиці сторінки або вона є, наприклад, частиною більшого дослідження, в якому йде мова про ширший контекст. 
 

Вкладки Common words та Common phrases

Common words (Спільні слова) та Common phrases (Спільні фрази) – тут ми знайдемо слова та фрази, які є спільними для більшості аналізованих сайтів, які входять у топ-10.

Вкладка Prominent words and phrases

Prominent words and phrases (Видатні слова та фрази) – слова та фрази, які з'являються більше одного разу мінімум на двох рейтингових сайтах, що входять до результатів пошуку.

Вкладка Common backlinks

Common backlinks (Спільні зворотні посилання) – список доменів, прив'язаних до сайтів, що входять у топ-20. Тут ми знайдемо інформацію про те, на скільки сайтів посилаються сторінки, що входять в першу двадцятку результатів, та самі URL-посилання.

Швидкий аудит сторінки у Surfer

Для кожної сторінки знайденої через результати органічного пошуку, чи через введену URL-адресу, ми можемо провести спрощений аудит, який порівняє проаналізований сайт із сайтами з топ-5. Тут представлені дані, які допоможуть оптимізувати ваш сайт. Варто звернути увагу на опцію, яка дозволяє поділитись звітом із колегою, клієнтом або спеціалістом. За допомогою створеного посилання можна безпосередньо переглянути вказівки, тобто без авторизації у Surfer. В аудиті, проведеному через Surfer, ми знайдемо фактори із порадами про те, які зміни слід впровадити, щоб піднятись до рівня своїх найсильніших конкурентів. Ми проведемо такий аудит, натиснувши на кнопку Audit, яка знаходиться поруч з проаналізованими сайтами на вкладці Search results.

У згенерованому звіті ми знайдемо таку інформацію, як:

Surfer SERP Analyzer – вигляд, доступного через посилання, аудиту однієї з рейтингових сторінок, що знаходиться на другій підсторінці результатів пошуку для запиту «Швидкий мікро-кредит».

  • Missing common backlinks (Пропущені спільні зворотні посилання) – демонструють перелік доменів, що посилаються на сайти ваших конкурентів, завдяки чому ви можете взнати, де знайти ідеальне місце для посилання на ваш сайт. Surfer говорить, скільки сторінок із топ-20 результатів пошуку мають посилання з даного домену. Спільні вхідні посилання можна також побачити на вкладці Спільна зворотні посилання.
  • True density (Справжня щільність) – даний елемент вказує на слова та фрази, які можуть належати до тематики сайту. Тут ми знайдемо приклади використання фрази в контенті, інформацію про те, скільки разів вона має з'являтись на нашій сторінці та скільки раз вона зустрічається. Релевантність також є важливою для фрази (пов'язаною з тематикою), адже вона вказує її співвідношення у відсотках на перших 10 сторінках у результатах пошуку. Фрази, які не є якорними, не беруть участі в аналізі ключових слів.

Інші групи показників – це вже відомі чинники для слів, які містяться на сайті: Words (Слова), Exact keywords (Точні ключові слова), Partial keywords (Частково ключові слова) та дані, пов'язані із різними елементами у структурі сайту: Number of elements (Кількість елементів), Time to first byte (Час до першого байту) та Load time (Час завантаження у мс).

Як використовувати даний інструмент на практиці? В Google Search Console шукаємо фразу з великою кількістю переглядів, яка знаходиться у рейтингу на 8-15 місці (діапазон вибору). Вибираємо ту, з якої трафік буде переводитись безпосередньо у конверсію, та на підставі проведеного аудиту сайту та даних окремих показників, ми можемо реалізувати суттєві зміни на нашому сайті. Наближення до першої п'ятірки покращить нашу видимість у рейтингу Google для фрази, що нас цікавить.

Висновок

Surfer SERP Analyzer – це один з інструментів доступних у Sufer, що дозволяє займатись SEO-діяльністю на сторінці та поза нею, на основі детального аналізу чинників ранжування. Зібрана інструментом інформація дає можливість працювати з точними даними. Ми проводимо аналіз конкурентів, які мають занадто високі позиції для досліджуваного запиту, щоб вияснити, які фактори враховують алгоритми при створенні рейтингу.

Для кого?

Для людей, пов'язаних з інтернет-маркетингом (у широкому розумінні), що шукають поради для оптимізації сайту, підтримку в створенні посилань та підготуванні керівництв для копірайтерів, у рамках стратегії вхідного маркетингу.

Скільки коштує Surfer?

Найдешевший тариф (Hobby) коштує від $24.2 щомісяця. За тарифи, які підходять більш вибагливим користувачам (SEO та SEM-агенціям) прийдеться платити $82.5, $165.6 або $541.7 щомісяця, в залежності від обраного пакета.

Ваші коментарі (0)
Редакція WhitePress має право видаляти коментарі, які ображають інших людей, містять нецензурну лексику або не стосуються теми обговорення.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Читати все
  • До цієї статті ще немає коментарів.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Czytaj całość
Рекомендовані статті