5 способів оформити профіль бренду в соціальних мережах більш привабливо

5 способів оформити профіль бренду
Якщо ви збираєтеся зайнятися просуванням в соціальних мережах, перший крок - ефективне оформлення профілю. Уже з першого погляду користувачам повинно бути зрозуміло, хто ви і чим займаєтеся. Грають роль актуальні зображення, інформативний опис, працюючі посилання, органічні заклики до дії тощо. Нижче представлені 5 порад щодо оформлення сторінок в соціальних мережах, які допоможуть представити ваш бренд у вигідному світлі.
Понад 17350 порталів, 13400 інфлюенсерів та 60 копірайтерів. Одна платформа.
Реєстрація

1. Не використовуйте модні слова

У маркетингу є власна мова, і якщо ваша цільова аудиторія — це не інші маркетологи, використовуйте звичайну мову спілкування з аудиторією.

Для початку виключіть модні слова. Можуть зникнути порожні слова і фрази будь-які голосно звучать. Наприклад, ізі, хейтер, го, чіліть, зашквар, панч, коллаба, нейронка, біток. Розглядайте ті слова і фрази, які підходять для будь-якого бізнесу, і бренди представляють їх як відмінні риси. Ось деякі фрази, на які варто звернути увагу:

  • На основі даних. Чи є компанії, які приймають всі рішення на підставі карт Таро?
  • Кращий в класі. Якщо все кращі в своєму класі, то ніхто не кращий.
  • Руйнівний. Це сміливе, але туманне твердження, і воно надто поширене.
  • Клієнт перший. Це буде відрізняти вас від усіх тих компаній, які ставлять на перше місце людей, які НЕ є їх клієнтами.

Загалом, намагайтеся говорити як фізична особа (як звичайна людина), а не як юридична особа. Навіть в LinkedIn, де більш високий рівень професіоналізму, ви привернете більше уваги теплою людською мовою.

• • •

2. Усунення проблемних мов

Під «проблемним мовою» я маю на увазі «може завдати образи історично пригнобленим групам людей». Можливо, це не популярна тема серед деяких людей, але позбавлення від проблемних формулювань абсолютно необхідно для сучасного маркетингу. Ризик полягає у відчуженні не тільки скривдженої групи, але і цілих шарів вашої цільової аудиторії, які віддають перевагу інклюзивній мові. І ви теж ризикуєте залучити не ту аудиторію.

Наприклад, компанія Google, після рухів Black Lives Matter, замість Blacklist (чорний список) почала використовувати слово Blocklist. Автори мови програмування Go внесли в нього «антирасистські» зміни. Такі слова, як Master (господар), Slave (раб), Blacklist (чорний список) і Whitelist (білий список) зазнали змін. Таким чином, Master і Slave були замінені на нейтральні Process, Pty, Proc і Control (в залежності від контексту), тоді як термін Blacklist перетворився в Blocklist (блокліст), а Whitelist — в Allowlist (список дозволів).

Інклюзивна мова - мова, який уникає використання певних виразів або слів, які можуть розглядатися як виключючення певних груп людей, особливо слова, специфічні для статі, такі як «чоловік», «людство» і займенника чоловічого роду, використання яких може розглядатися як виключення жінок.

Нижче наведено кілька витягів:

  • Гуру / Ніндзя — Обидві ці назви мають реальне значення і значимість для їх відповідних культур, і використання їх як частини опису бренду або назви посади — поганий тон.
  • Божевілля / Психічнохворий — Краще уникати слів, що описують психічне захворювання банальним чином. Ваш бренд може бути «пристрасно» відданий своїм клієнтам, але при цьому не «божевільно».

Я знаю, що деякі люди називають цей тип мовної обізнаності «політкоректним», зазвичай з незадоволеним поглядом. Але насправді це просто інклюзивна мова.

• • •

3. Розкажіть, чому ви тут

Частина блогу, присвячена мовним контролю, закінчена. Переходимо до наступного простого питання: чому ваш бренд популярний в соціальних мережах?

Може бути, це не таке просте питання, але на нього потрібно відповісти так, щоб задовольнити вашу аудиторію. Використовуйте свій профіль, щоб пояснити, чому ваш бренд знаходиться на тому чи іншому сайті, і на які типи взаємодії зі своєю аудиторією ви розраховуєте. Дайте відповідь на питання, щоб дізнатися як правильно оформити профіль:

  • Навіщо використовувати обліковий запис даної соціальної мережі
  • Чим займається компанія / бренд
  • Що додатково ви можете розповісти

На кожній із соціальних мереж вашого бренду обов'язково вкажіть всю цю інформацію як візитну картку. Нижче я проаналізував кілька профілів і візуально показав їх оформлення.

Sberbank vs Barclays Bank. Як видно з скріншоту, Twitter акаунт Сбербанку не говорить, які болі клієнта він вирішує, яка звертається в підтримку, куди писати і чи будуть там читати звернення. Можливо, через те, що Сбербанк велика компанія, вони не використовують такі маркетингові інструменти, як оформлення профілю. Але все ж, це погане взаємодії компанії і клієнта в соціальній мережі. У прикладі праворуч, Barklays Bank кажуть, що тут вони публікують останні новини, і якщо хтось хоче вирішити питання - нехай звертається в акаунт @BarkclaysUKHelp. Додатково вони розміщують посилання на Умови та положення компанії, щоб до того, як стати клієнтом банку, людина розуміла з чим йому доведеться працювати.

Livejournal Россия vs Hashtap. Крім того, що це блог платформа з профілю Livejournal в Twitter більше нічого не можна дізнатися. На зображенні обкладинки невдало підібрано слово LOL (Laugh Out Loud) — сміятися в голос. Дане скорочення слів використовує молоде покоління, але ніяк не старше, яке є клієнтами Livejournal. Як варіант, компанія хоче залучити за допомогою цього молоде покоління, яке в майбутньому повинне змінити старе покоління. Компанія Hashtap в Twitter розповідає про себе прямо на обкладинці, що це платформа публікацій для авторів. В описі до профілю, вони запитують клієнтів, чи потрібна їм допомога, після цього вказують, що потрібно зробити, щоб отримати зворотній зв'язок для вирішення проблем. В кінці опису доданий CTA, у вигляді посилання і тексту як почати вести блог.

Магнит vs Walmart. Роздрібна мережа Магніт не особливо залучена в оформлення аккаунта в Twitter. Про те, що вони одні з провідних компаній в роздробній торгівлі мало хвилює звичайного покупця. Після походу в магазин, покупець може залишитися незадоволений. Після цього йому хочеться висловитися. Тому для Магніту було б добре в Twitter акаунті оформити профіль таким чином, щоб покупець міг з легкістю вирішити свою проблему. Walmart (американська компанія, що управляє найбільшою в світі мережею оптової та роздрібної торгівлі) говорить про те, куди справжні люди ходять за справжніми товарами, при цьому зберігаючи гроші і живучи краще. Якщо у покупця є питання, доданий аккаунт, куди потрібно звернутися @WalmartHelp. Тому маркетологи в Walmart працюють для людей і збільшення лояльності покупців, як існуючих так і майбутніх.

• • •

4. Зосередьтеся на тому, що ви робите для своєї аудиторії

Ваш профіль в соціальних мережах легко перетворити в рекламну сторінку. Це відноситься як до особистих сторінок, так і для брендів.

  • Ми виграли ці нагороди
  • У нас є хороші відгуки в цій публікації
  • Ми продали такій-то кількості клієнтів

Трохи похвали себе — це нормально, навіть необхідно, щоб завоювати довіру. Але більша частина вашого профілю повинна описувати те, що ви робите для своєї аудиторії. Невже потенційного покупця більше хвилює те, що про вас написали в Forbes або що ви можете підтримувати його веб-сайт під час сплесків трафіку? Чи хочуть вони почути про похвалу вашої галузі або про те, як ви допомогли клієнту?

Контент-маркетологи відмінно вміють проявляти співчуття. Направляйте це співчуття, уважність на створення профілів в соціальних мережах. Пишіть так, щоб зацікавити вашу аудиторію, а не тільки ваше керівництво.

• • •

5. Додайте заклик до дії (CTA)

Якщо подумати, профілі вашого бренду в соціальних мережах — це цільові сторінки. Вони намагаються щось продати: тісніші відносини з брендом. І, як і всім цільовим сторінкам, їм потрібен сильний заклик до дії. Недостатньо сказати: «Ми молодці, от що ми робимо, ось чому ми на цій платформі ...».

Якщо ви хочете, щоб люди підписувалися на вас в Facebook, не покладайтеся на кнопку «Підписатися», скажіть про це прямо. Якщо ви хочете, щоб люди відвідували ваш блог, так і скажіть. Якщо ваша основна мета — знайти людей, які хочуть записатися на вебінар, вкажіть це прямо в профілі.

Зрештою, сторінка вашого профілю — це не пункт призначення, ви не заробляєте бали за людей, які туди потрапляють. Вся справа в тому, що люди будуть робити далі.

• • •

Поради по платформах

Наведені вище поради прекрасні для будь-якої платформи, але давайте зосередимося на чотирьох B2B платформах:

 

Hashtap

  • В описі вашого профілю вкажіть яку допомогу отримає потенційний клієнт читаючи ваші статті, наприклад: «Пишемо про маркетингові штучки, які принесуть вашому бізнесу + 20% до прибутку. Штучки перевірені роками практики »
  • Профіль на Hashtap якісно індексується пошуковими системами, тому при написанні тексту для них використовуйте цю перевагу
  • Додавайте місцеположення в налаштуваннях, щоб цільовий клієнт розумів локацію вашої діяльності
  • Використовуйте обкладинку, щоб розповісти потенційним клієнтам, яку користь ви принесете їхньому бізнесу

 

LinkedIn

  • Використовуйте сторінки-вітрини (Showcase Pages). Це розширення вашої сторінки в LinkedIn, призначені для освітлення окремих брендів, бізнес-одиниць і ініціатив.
  • Зробіть назву вашої сторінки описовоб. Тобто замість «Хмарні рішення SaaS» - «Допомагаємо підприємствам зберігати свої найбільш конфіденційні дані»

 

Twitter

  • Розширте свій профіль закріпленою публікацією — чимось, що надає додаткову інформацію або переконливий заклик до дії
  • Будьте вибагливі щодо акаунтів, на які підписаний ваш бренд — вони будуть відображатися на сторінці вашого профілю

 

Instagram

  • Не бійтеся смайликів і хештегов в своєму профілі
  • Використовуйте посилання в своєму профілі з розумом — вкажіть конкретну цільову сторінку, а не домашню сторінку вашої компанії.
  • Використовуйте функцію «Основні моменти», щоб закріпити історії в своєму профілі

Всі поради можуть бути застосовні до різних соціальних мереж, а не тільки до відображених вище

• • •

Не віддаляйтеся від своєї аудиторії в соціальних мережах

Соціальні мережі існують досить давно, тому виникає спокуса працювати з ними на автопілоті. Починайте взаємодіяти зі своєю аудиторією в соціальних мережах, ведіть розмови і будуйте стосунки. Починайте з профілю, адже він запрошує людей увійти і дає їм можливість зробити наступний крок.

 

Автор - Васянович Віталій, співзасновник блог платформи Hashtap

 
Ваші коментарі (0)
Редакція WhitePress має право видаляти коментарі, які ображають інших людей, містять нецензурну лексику або не стосуються теми обговорення.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Читати все
  • До цієї статті ще немає коментарів.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Czytaj całość
Рекомендовані статті