RTB House придбала 100% акцій WhitePress чи прискорення міжнародної експансії

RTB House придбала 100% акцій WhitePress
19 лютого 2021 року RTB House, глобальна компанія з маркетингових технологій, що працює у секторі AdTech, придбала 100% акцій платформи WhitePress. Додаткова підтримка зі сторони RTB House дозволила нам досягти ще більш динамічних темпів розвитку в Європі, розширити базу видавців та знайти нових рекламодавців в Азії, Північній та Південній Америці.
Понад 22750 порталів, 12000 інфлюенсерів та 410 копірайтерів. Одна платформа.
Реєстрація

Заснована у 2013 році у польській Бельско-Бялі WhitePress за декілька років створила провідну контент-маркетингову платформу, яка пропонує рекламним агенціям та корпоративним клієнтам послуги у галузі створення контенту, публікації статей в інтернеті, а також комплексне відстеження та аналіз результатів маркетингових кампаній. Компанія, яка з самого початку ставила собі за мету надання клієнтам послуг найвищої якості, зараз є лідером у сфері автоматизації контент-маркетингових процесів, таким чином вона збільшує ефективність та зменшує вартість публікації статті в інтернеті. Платформа WhitePress добре розвилась на міжнародному ринку, пропонуючи клієнтам можливість публікувати статті у різних країнах. Екосистемою продуктів, створеною компанією, користуються тисячі клієнтів, які мають доступ до пропозицій від понад 21 000 видавців з 13 країн. Крім того, WhitePress володіє платформою GoodContent, яка зараз представляє свою найновішу міжнародну послугу Content Premium.

Додаткова підтримка, яку WhitePress отримає у результаті об’єднання з RTB House, дозволить компанії збільшити темпи розвитку на іноземних ринках, включно ринки Азії, Північної та Південної Америки.

У WhitePress ми раді можливості приєднатися до команди RTB House. Нашою метою завжди було надання клієнтам послуг найвищої якості. Додаткова підтримка зі сторони RTB House дозволила компанії досягти ще більш динамічних темпів розвитку в Європі, розширити базу видавців та знайти нових рекламодавців. Ми розпочали свою експансію на закордонні ринки менш ніж два роки тому і дуже задоволені можливістю пришвидшити цей процес за підтримки компанії, яка досягла величезного успіху на міжнародній арені.

Роберт Дичковскі, засновник та директор RTB House прокоментував угоду наступним чином: «Ми раді можливості співпрацювати з Павлом Стриковським для подальшого розвитку платформи WhitePress. За свою порівняно коротку історію WhitePress здобула позицію регіонального лідера у сфері автоматизації контент-маркетингових процесів водночас створюючи унікальну та масштабовану платформу, що забезпечує динамічне розширення на іноземні ринки».

Засновник Dirlango, Лукаш Вейхерт, посилаючись на цю угоду, сказав: «Рішення про продаж WhitePress не було для нас легким. Ми раді тому, що знайшли інвестора з глобальним охопленням та вражаючим продуктом, що дозволить пришвидшити поширення платформи WhitePress».

Міхал Войдила, керуючий директор Innova Capital, зазначив: «Підтримка WhitePress на початковій фазі розвитку закордоном стала для нас чудовим досвідом. Компанія є високоприбутковою та регулярно повідомляє про збільшення фінансових показників незважаючи на постійне розширення на нові ринки в останні 18 місяців. Це лише ще раз підтверджує здатність поточної бізнес-моделі швидко масштабуватись».

 

Більше про RTB House

RTB House – це глобальна компанія, що представляє найбільш впізнавані бренди та агенції в усьому світі за допомогою найновіших маркетингових технологій. Механізм придбання реклами – це перший у світі продукт у своєму роді, що повністю базується на алгоритмах глибокого навчання (Deep Learning), які дозволяють рекламодавцям досягти своїх цілей та яскравих результатів на кожному етапі їх діяльності. Створена у 2012 році команда RTB House складається з понад 750 спеціалістів, які працюють у понад 30 містах по всьому світу. Компанія обслуговує понад 2 000 компаній для клієнтів з наступних регіонів: EMEA, APAC, Північної та Південної Америки.

Успішно реалізувавши методику Deep Learning у 100 відсотках своїх алгоритмів у 2018 році, RTB House продовжила свою аналітичну та дослідницьку роботу у сфері штучного інтелекту. Два нових підрозділи, AI Marketing Lab та Creative Lab, були створені для розробки та вдосконалення продуктів MarTech. Результатом їх роботи стало впровадження у 2020 році рішень AI Full-Funnel Marketing та Streaming Video Ads, що підняли можливості комунікації брендів з ринком на вищий рівень.

Більше про WhitePress

WhitePress допомагає рекламним агенціям та корпоративним клієнтам ефективно публікувати статті в інтернеті. Зайнявши 1 місце серед 100 найвидиміших маркетингових сайтів у Google у Польщі (згідно зі звітом Senuto), компанія автоматизує процес публікації, користуючись базою з понад 21 000 видавців та пропонуючи підтримку у створенні контенту через свою платформу. За допомогою розвиненої екосистеми продуктів WhitePress дозволяє своїм клієнтам обирати оптимальні стратегії створення та публікації статей, систематизуючи весь процес та зменшуючи його вартість. Команда, що складається з понад 50 людей, з яких приблизно 30 працюють в офісі компанії у Бельсько-Бялі, а решта – в офісах окремих іноземних ринків, обслуговує тисячі клієнтів у Європі, водночас готуючись до майбутнього розширення на Азію та обидві Америки. Компанія працює на 13 іноземних ринках. У більшості країн працюють локальні команди спеціального призначення.

До цієї угоди більшістю акцій компанії володіли Innova Capital та Dirlango.


Про Innova Capital

Innova Capital – це незалежний радник фондів із прямих інвестицій, що працює у Польщі з 1994 року й інвестує у пакети акцій середніх підприємств з Центральної та Східної Європи. З моменту свого створення Innova Capital інвестувала майже 1 млрд. євро у майже 60 компаній, які розташовані у 10 країнах цього регіону. Фонд також був нагороджений Польською Асоціацією Капітальних Інвесторів (PSIK) званням Керуючої Компанії 2019 року.

 

Про Dirlango

Dirlango інвестує у технологічні та інтернет-компанії з усього світу, які бурхливо зростають. Портфоліо інвестиційного фонду включає таких міжнародних лідерів як Glovo, Wish, Beyond Meat, Compass, а також WayToGrow, Justtag та iTaxi, які працюють у Центральній та Східній Європі. Dirlango було засновано у 2012 році Лукашем Вейхер та Мачеєм Жака.

 

 

Радники RTB House щодо транзакції: Clifford Chance, Deloitte та CC Group.
Радники WhitePress та її акціонери у транзакції: Rymarz Zdort та Trigon.

Ваші коментарі (0)
Редакція WhitePress має право видаляти коментарі, які ображають інших людей, містять нецензурну лексику або не стосуються теми обговорення.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Читати все
  • До цієї статті ще немає коментарів.

Адміністратором персональних даних є компанія WhitePress. Ваші персональні дані опрацьовуються з метою надання обраної послуги, а також для маркетингових цілей компанії WhitePress і пов’язаних із WhitePress осіб і організацій, зацікавлених у рекламуванні власних товарів чи послуг. Маркетингова мета бізнес-партнерів WhitePress охоплює, серед іншого, комерційну інформацію про конференції та навчання, пов’язані з контентом, опублікованим у вкладці Бази Знань. 

Правовою підставою для опрацювання Ваших персональних даних є: необхідність виконання договору, у якому користувач є стороною (ст. 6 п. 1 літ. b GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»), і законна мета, яку переслідують Адміністратор і його партнери (ст. 6 п. 1 літ. а GDPR та ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних»).

Користувачі мають такі права: право запитувати доступ до своїх даних, право виправляти їх, право видаляти дані, право обмежувати опрацювання та право на передачу даних тощо. Докладніше про опрацювання Ваших особистих даних, зокрема про Ваші права, див. нашу Політику конфіденційності.

Czytaj całość
Рекомендовані статті