Контент-маркетинг – це стратегія, яка полягає у залученні клієнтів шляхом публікації корисного та атракційного контенту з метою підвищення інтересу як загальної аудиторії, так і конкретної цільової групи. Основою цього маркетингового методу є одностороннє рекламне повідомлення, націлене на побудову стабільних та тривалих відносин між промоутерами контенту та його реципієнтами.

Найпопулярніші форми контент-маркетингу:

  • посібники
  • рекламні статті
  • електронні книги
  • гостьові статті
  • відео
  • вебінари
  • інфографіки

Окрім підвищення популярності брендів, до завдань контент-маркетингу належить створення бази для формування видимості в Google, який "просуває" якісний контент. До того ж, публікація та просування популярного та високоякісного контенту сприяє тому, що користувачі також розміщують посилання на якісний контент, що безпосередньо впливає на позицію веб-сайту в пошуковій системі.

Блог контент-маркетингу створений редакторами WhitePress та людьми, які співпрацюють з нами. Тут ми розміщуємо наші особисті міркування на тему контент-маркетингу.

Блог було створено для поширення ідеї контент-маркетингу та, щоб ми могли розділяти наші знання з нашими читачами. Ми хочемо показати різні аспекти, з якими пов’язаний популярний контент-маркетинг.

У наших записах ми намагаємось звертатись до різних тем, прямо і опосередковано пов’язаних з контент-маркетингом, демонструючи обширність цієї теми. Сподіваємось, що ви знайдете тут багато корисної інформації, яку ви зможете застосувати на практиці.

Рекомендуємо ознайомитися з іншими розділами!

Контент-маркетинг
Посібник для Google Search Console

Google Search Console – це інструмент, який допоможе вас оптимізувати сторінки вашого сайту, що зробить їх видимими у пошуковій системі. Але досить часто, неправильне його використання може призвести до зменшення трафіку. Нижче ви побачите посібник, який допоможе використовувати GSC правильно - ви вивчите, як працювати в цьому середовищі та якими саме можливостями Google Search Console ви повинні користуватись.

Журналіст та копірайтер – яка між ними різниця?

Закрийте очі та уявіть собі робочий процес журналіста. Він сидить за столом із відкритим ноутбуком та ритмічно натискає на клавіатуру. Букви утворюють слова, речення, тексти... А тепер уявіть копірайтера. Хм… Та сама картина? Так, дійсно, їх робота надзвичайно схожа, але деякі відмінності між ними все ж таки є. Які сами, ви дізнаєтеся у цій статті.

Чому контент-маркетинг важливий для SEO?

Якщо ваша SEO-діяльність все ще базується на правилах, встановлених 2 роки тому, слід ознайомитися з новими дослідженнями та стратегіями, які набагато безпечніші у використанні та помітно збільшують кількість відвідувань вашої сторінки. Ми пропонуємо SEO на основі контент-маркетингу.

Як створити блог для вашої компанії?

Ведення блогу компанії – це не лише відмінний спосіб спілкування зі своїми клієнтами, але й чудовий інструмент для їх залучення та навчання. Завдяки блогінгу ви не лише покращуєте стосунки зі своєю аудиторією, але й підкреслюєте вашу експертність, а це може збільшувати вашу аудиторію. Тож як правильно користуватися цим інструментом? З чого варто розпочати роботу над блогом?

Пагінація вебсайту – чи впливає пагінація на позиціонування?

Приділивши деякий час плануванню пагінації вашого вебсайту з точки зору SEO, ви згодом зможете насолодитися позитивними ефектами видимості в пошуковій системі Google. Здавалося б, це простий процес, але реалізація непродуманої інтеграції може завдати чималого клопоту.

Як зменшити показник відмов? Ефективні способи поліпшення показника відмов

Показник відмов – це не що інше, як частка відвідувань, під час яких конкретна людина відвідує певну сторінку, а потім залишає вебсайт. Як виявляється на практиці, показник відмов здатен створити велику плутанину, особливо серед тих власників вебсайтів, які не знають як правильно інтерпретувати зібрану інформацію. Ось що потрібно знати про показник відмов і як з ним боротися.

JavaScript код у статті
Як розмістити JavaScript код у статті?

Кожен клієнт, що займається інтернет-маркетингом – самостійно чи за посередництвом агентства – очікує реальних ефектів. Відповідаючи на бажання наших рекламодавців, ми надаємо можливість розміщувати код відстеження в опублікованих статтях. Подані у статті поради допоможуть адміністраторам вебсайтів впоратись з кодом без жодних проблем.

Типографія в Інтернеті
Типографія від А до Я – шрифти і правила їх використання в Інтернеті

Текст завжди був головним елементом вебсайтів, займаючи відсотково найбільше їхнього простору. Тому не дивно, що для покращення вигляду блогу чи сайту звертати увагу потрібно насамперед на шрифти. Часто саме вдало підібрані шрифти стають показником унікальності конкретного проєкту.

Як обрати портал у WhitePress® і досягти мети?

Логіка та інтуїція – ось чим керуються рекламодавці, обираючи портал для публікації статей за допомогою WhitePress®. Або, правильніше, це те, чим вони повинні керуватись. Але так буває не завжди – більшість не хочуть докласти належних зусиль і просто «йдуть від А до Я», не задумуючись про цілі. Натомість програмісти й редактори платформи WhitePress® старанно працюють щоб надати унікальні показники, дані за відповідні періоди, графіки та оцінки якості. І це те, чим варто скористатись!

5 прикладів ефективної нативної маркетингової кампанії

Інтернет-маркетинг продовжує набирати популярності у рекламному бізнесі. Багато підприємців в певний момент були змушені ознайомитись з новим способом просування і зрозуміти його. Сторінки на Facebook, сервіс AdWords, рекламні банери, SEO або редакційні статті на замовлення – приклади нового маркетингу. Це зі свого боку призвело до появи надмірної кількості реклами в інтернеті – нас занурили в величезні екрани з повідомленнями, роздратування від яких досягло критичної позначки.

Human to Human – нова ера в маркетингу?

Можливо це кінець нудних і безголосих кампаній. Найновіші проєктування демонструють спільний поширений мотив – найближче майбутнє належатиме маркетинговій комунікації, у якій з кожного боку знаходитиметься людина. Забудьте про B2B і B2C – починайте працювати над сектором Human to Human.

Як оцінити ефективність контент-маркетингу?

Контент-маркетинг здобув неабияку популярність протягом останніх років. Якщо ви уважно слідкуєте за тенденціями міжнародного маркетингу, то напевно помітили як зросла кількість презентацій, інфографіки та звітів, наскільки привабливими вони стали і як підвищилась їхня ефективність.

Безкоштовні інструменти для створення інфографіки

Одним із найпростіших способів отримання посилання є створення чогось цікавого – чогось, що користувачі бажатимуть порекомендувати. І хоч це звучить подібно до вже знайомого вислову представника Google Метью Катса «створюйте якісний контент», важко заперечити правдивість цього вислову. Інфографіки – оскільки про них йдеться у цій статті – стали популярною формою для SEO та контент-маркетингу.

Контекст-маркетинг – як піднести контент-маркетинг на новий рівень

«Контент – король, але контекст – Бог (Content is king, but context is God)» – це один з найчастіше цитованих висловів Гері Вайнерчука («Джеб, джеб, джеб, хук справа: як розповісти свою історію в галасливому соціальному світі»). Як розмістити рекламне повідомлення в контексті? Це не легко, особливо коли ми знаємо, що контекст-маркетинг не має нічого спільного з контекстною рекламою...

Понад 17500 порталів, 13400 інфлюенсерів та 60 копірайтерів. Одна платформа.
Реєстрація