Контент-маркетинг – це стратегія, яка полягає у залученні клієнтів шляхом публікації корисного та атракційного контенту з метою підвищення інтересу як загальної аудиторії, так і конкретної цільової групи. Основою цього маркетингового методу є одностороннє рекламне повідомлення, націлене на побудову стабільних та тривалих відносин між промоутерами контенту та його реципієнтами.

Найпопулярніші форми контент-маркетингу:

  • посібники
  • рекламні статті
  • електронні книги
  • гостьові статті
  • відео
  • вебінари
  • інфографіки

Окрім підвищення популярності брендів, до завдань контент-маркетингу належить створення бази для формування видимості в Google, який "просуває" якісний контент. До того ж, публікація та просування популярного та високоякісного контенту сприяє тому, що користувачі також розміщують посилання на якісний контент, що безпосередньо впливає на позицію веб-сайту в пошуковій системі.

Блог контент-маркетингу створений редакторами WhitePress та людьми, які співпрацюють з нами. Тут ми розміщуємо наші особисті міркування на тему контент-маркетингу.

Блог було створено для поширення ідеї контент-маркетингу та, щоб ми могли розділяти наші знання з нашими читачами. Ми хочемо показати різні аспекти, з якими пов’язаний популярний контент-маркетинг.

У наших записах ми намагаємось звертатись до різних тем, прямо і опосередковано пов’язаних з контент-маркетингом, демонструючи обширність цієї теми. Сподіваємось, що ви знайдете тут багато корисної інформації, яку ви зможете застосувати на практиці.

Рекомендуємо ознайомитися з іншими розділами!

Контент-маркетинг
Як оцінити ефективність контент-маркетингу?

Контент-маркетинг здобув неабияку популярність протягом останніх років. Якщо ви уважно слідкуєте за тенденціями міжнародного маркетингу, то напевно помітили як зросла кількість презентацій, інфографік та звітів, наскільки привабливими вони стали і як підвищилась їхня ефективність.

10 порад для ефективної співпраці з блогерами

Протягом тривалого часу багато компаній зневажали блогосферу і уникали подібної співпраці. Відділи маркетингу боялись співпрацювати з впливовими але непередбачуваними авторами, за якими складно прослідкувати. Проте блогери наполегливо працювали над здобуттям довіри і довели, що створений ними контент може створити конкуренцію традиційним ЗМІ. Представники блогосфери стали професійними бізнес-партнерами і учасниками кожної маркетингової кампанії. Однак для того, щоб співпраця була вигідною для кожної зі сторін, варто пам’ятати про декілька речей.

Безкоштовні інструменти для створення інфографіки

Одним із найпростіших способів отримання посилання є створення чогось цікавого – чогось, що користувачі бажатимуть порекомендувати. І хоч це звучить подібно до вже знайомого вислову Меттью Каттса “створюйте якісний контент”, важко заперечити правдивість цього вислову. Інфографіки – оскільки про них йдеться у цій статті – стали популярною формою для SEO та контент-маркетингу.

8 типів відео для вашої кампанії контент-маркетингу

Відео, ймовірно, – це найпопулярніша форма контенту в інтернеті. Але просто завантажити відеозапис на YouTube не означає провести маркетингову кампанію. Для створення ефективного рекламного повідомлення у цій сфері необхідно знати якими типами відео можна скористатись. Так ви зможете створити послідовну і ефективну відеокампанію для вашого бізнесу.

Контекст-маркетинг – як піднести контент-маркетинг на новий рівень

“Контент – король, але контекст – Бог (Content is king, but context is God)” – це один з найчастіше цитованих висловів Гері Вайнерчука (“Джеб, джеб, джеб, хук справа: як розповісти свою історію в галасливому соціальному світі”). Як розмістити рекламне повідомлення в контексті? Це не легко, особливо коли ми знаємо, що контекст-маркетинг не має нічого спільного з контекстною рекламою...

Понад 12300 порталів, 12000 інфлюенсерів та 60 копірайтерів. Одна платформа.
Реєстрація