E-PR – це зв’язки з громадськістю в Інтернеті. І саме Інтернет найбільше вплинув на роботу PR-фахівців. Тепер кожен може ділитись інформацією та думками: як авторитетний журнал, так і користувач соціальної мережі. Неможливо недооцінити будь-яку думку – навіть якщо вона розміщена в особистому блозі. Роль PR-агенцій та PR-відділів полягає у створенні повідомлення компанії, його поширенні та просуванні, а також у відповіді на нові думки.

Інтернет дозволяє використовувати інші технології та високу швидкість передачі інформації. Доступ до прес-релізів та думок експертів можна отримати вже за кілька хвилин після їх підготовки. PR-фахівці можуть використовувати численні інструменти, що полегшують співпрацю з журналістами, розповсюдження контенту та збільшення охоплення.

У нашій вкладці будуть публікуватися тексти різних авторів – ми докладемо усіх зусиль, щоб вони були корисними та цікавими!

Рекомендуємо ознайомитися з іншими розділами!

Зв'язки з громадськістю (PR)
10 порад для ефективної співпраці з блогерами

Протягом тривалого часу багато компаній зневажали блогосферу і уникали подібної співпраці. Відділи маркетингу боялись співпрацювати з впливовими але непередбачуваними авторами, за якими складно прослідкувати. Проте блогери наполегливо працювали над здобуттям довіри і довели, що створений ними контент може створити конкуренцію традиційним ЗМІ. Представники блогосфери стали професійними бізнес-партнерами і учасниками кожної маркетингової кампанії. Однак для того, щоб співпраця була вигідною для кожної зі сторін, варто пам’ятати про декілька речей.

8 типів відео для вашої кампанії контент-маркетингу

Відео, ймовірно, – це найпопулярніша форма контенту в інтернеті. Але просто завантажити відеозапис на YouTube не означає провести маркетингову кампанію. Для створення ефективного рекламного повідомлення у цій сфері необхідно знати якими типами відео можна скористатись. Так ви зможете створити послідовну і ефективну відеокампанію для вашого бізнесу.

8 ефективних способів для підсилення дій у сфері контент-маркетингу за допомогою Public Relations

Контент-маркетинг змінив розуміння не лише маркетингу, а й розуміння зв’язків з громадськістю (PR). Простіше кажучи – поєднав маркетинг і PR. У компаніях розуміють, що обидві ці сфери мають подібні цілі, і для їх реалізації потрібен контент. Шлях до максимізації ефективності контент-маркетингу – тісна співпраця між рекламодавцями та PR-спеціалістами.

Понад 12300 порталів, 12000 інфлюенсерів та 60 копірайтерів. Одна платформа.
Реєстрація