E-PR – це зв’язки з громадськістю в Інтернеті. І саме Інтернет найбільше вплинув на роботу PR-фахівців. Тепер кожен може ділитись інформацією та думками: як авторитетний журнал, так і користувач соціальної мережі. Неможливо недооцінити будь-яку думку – навіть якщо вона розміщена в особистому блозі. Роль PR-агенцій та PR-відділів полягає у створенні повідомлення компанії, його поширенні та просуванні, а також у відповіді на нові думки.

Інтернет дозволяє використовувати інші технології та високу швидкість передачі інформації. Доступ до прес-релізів та думок експертів можна отримати вже за кілька хвилин після їх підготовки. PR-фахівці можуть використовувати численні інструменти, що полегшують співпрацю з журналістами, розповсюдження контенту та збільшення охоплення.

У нашій вкладці будуть публікуватися тексти різних авторів – ми докладемо усіх зусиль, щоб вони були корисними та цікавими!

Рекомендуємо ознайомитися з іншими розділами!

Зв'язки з громадськістю (PR)
Журналіст та копірайтер – яка між ними різниця?

Закрийте очі та уявіть собі робочий процес журналіста. Він сидить за столом із відкритим ноутбуком та ритмічно натискає на клавіатуру. Букви утворюють слова, речення, тексти... А тепер уявіть копірайтера. Хм… Та сама картина? Так, дійсно, їх робота надзвичайно схожа, але деякі відмінності між ними все ж таки є. Які сами, ви дізнаєтеся у цій статті.

Public Relations – безпечне й ефективне SEO

Чи можна використати зв’язки з громадськістю для підтримки SEO? Як здійснити ці дії й отримати посилання для вебсайту? Чи e-PR корисний для кожної компанії? Скільки коштують послуги PR-агентств і чи потрібно ними користуватись? У цій статті ви знайдете відповіді на усі ці запитання.

5 прикладів ефективної нативної маркетингової кампанії

Інтернет-маркетинг продовжує набирати популярності у рекламному бізнесі. Багато підприємців в певний момент були змушені ознайомитись з новим способом просування і зрозуміти його. Сторінки на Facebook, сервіс AdWords, рекламні банери, SEO або редакційні статті на замовлення – приклади нового маркетингу. Це зі свого боку призвело до появи надмірної кількості реклами в інтернеті – нас занурили в величезні екрани з повідомленнями, роздратування від яких досягло критичної позначки.

Human to Human – нова ера в маркетингу?

Можливо це кінець нудних і безголосих кампаній. Найновіші проєктування демонструють спільний поширений мотив – найближче майбутнє належатиме маркетинговій комунікації, у якій з кожного боку знаходитиметься людина. Забудьте про B2B і B2C – починайте працювати над сектором Human to Human.

10 причин чому варто створити блог компанії

Блог компанії – це популярна форма вхідного маркетингу. Він дозволяє використовувати нові маркетингові рішення і є більш вдалою ідеєю у порівнянні з банерами, рекламними статтями чи CPC-кампаніями. Цей тип маркетингу є чудовим способом просування ваших продуктів і послуг. Якщо у вас є компанія, напишіть про це в блозі. Ось 10 причин чому варто це зробити!

10 порад для ефективної співпраці з блогерами

Протягом тривалого часу багато компаній зневажали блогосферу і уникали подібної співпраці. Відділи маркетингу боялись співпрацювати з впливовими але непередбачуваними авторами, за якими складно прослідкувати. Проте блогери наполегливо працювали над здобуттям довіри і довели, що створений ними контент може створити конкуренцію традиційним ЗМІ. Представники блогосфери стали професійними бізнес-партнерами і учасниками кожної маркетингової кампанії. Однак для того, щоб співпраця була вигідною для кожної зі сторін, варто пам’ятати про декілька речей.

8 ефективних способів підсилення дій у контент-маркетингу за допомогою Public Relations

Контент-маркетинг змінив розуміння не лише маркетингу, а й розуміння зв’язків з громадськістю (PR). Простіше кажучи – поєднав маркетинг і PR. Обидві ці сфери мають подібні цілі, і для їх реалізації потрібен контент. Шлях до максимізації ефективності контент-маркетингу – тісна співпраця між рекламодавцями та PR-спеціалістами.

Понад 17500 порталів, 13400 інфлюенсерів та 60 копірайтерів. Одна платформа.
Реєстрація