Majestic, як незалежний інструмент, що аналізує та збирає дані з інтернету, додатково робить аналіз профілю посилань, які ведуть на сайт. Його широкі можливості сканування дозволяють відфільтрувати понад один мільярд URL-адрес, відстежуючи зв'язки між ними. Зібрані дані надаються у читабельний спосіб у вигляді рапортів та резюме, що робить можливим проведення детального аналізу конкуренції та дослідження трендів.
SEO (search engine optimization, Пошукова оптимізація) – це оптимізація веб-сайту для пошукової системи Google. Звісно, слід також враховувати інтереси користувачів, особливо – в процесі оптимізації веб-сайту для Google. Дії в аспекті SEO є частиною діяльності, безпосередньо пов’язаної з веб-сайтом - т.зв. On-site activities (діяльності на сайті; оптимізації). Найважливіші складові оптимізації:
- ключові слова у тезі заголовка (title tag)
- додавання ключових слів до текстів на сайті,
- вибір оптимальних заголовків (H1, H2, H3),
- правильність розміщення внутрішніх посилань на сайті,
- оптимізація мета-теґів, опису та alt,
- оптимізація швидкості завантаження веб-сайту.
Позиціювання (link building) веб-сайтів у пошуковій системі Google – це набір дій, які повинен здійснити веб-майстер або digital-агенція для покращення видимості веб-сайту у системі Google. Позиціювання спрямоване на т.зв. Off-site activities (діяльність поза сайтом) ,тобто на нарощення зовнішнього профілю посилань. Якість та кількість цих посилань прямо впливає на видимість сайту в Google та є найважливішим показником для алгоритму ранжування Google.
Рекомендуємо ознайомитися з іншими розділами!