SEO (search engine optimization, Пошукова оптимізація) – це оптимізація веб-сайту для пошукової системи Google. Звісно, слід також враховувати інтереси користувачів, особливо – в процесі оптимізації веб-сайту для Google. Дії в аспекті SEO є частиною діяльності, безпосередньо пов’язаної з веб-сайтом - т.зв. On-site activities (діяльності на сайті; оптимізації). Найважливіші складові оптимізації:

  • ключові слова у тезі заголовка (title tag)
  • додавання ключових слів до текстів на сайті,
  • вибір оптимальних заголовків (з1, з2, з3),
  • правильність розміщення внутрішніх посилань на сайті,
  • оптимізація мета-теґів, опису та alt,
  • оптимізація швидкості завантаження веб-сайту.

Позиціювання (link building) веб-сайтів у пошуковій системі Google – це набір дій, які повинен здійснити веб-майстер або digital-агенція для покращення видимості веб-сайту у системі Google. Позиціювання спрямоване на т.зв. Off-site activities (діяльність поза сайтом) ,тобто на нарощення зовнішнього профілю посилань. Якість та кількість цих посилань прямо впливає на видимість сайту в Google та є найважливішим показником для алгоритму ранжування Google.

Рекомендуємо ознайомитися з іншими розділами!

SEO
Практичний посібник з Site Explorer від Majestic
Практичний посібник з Site Explorer від Majestic

Majestic, як незалежний інструмент, що аналізує та збирає дані з інтернету, додатково робить аналіз профілю посилань, які ведуть на сайт. Його широкі можливості сканування дозволяють відфільтрувати понад один мільярд URL-адрес, відстежуючи зв'язки між ними. Зібрані дані надаються у читабельний спосіб у вигляді рапортів та резюме, що робить можливим проведення детального аналізу конкуренції та дослідження трендів.

Ahrefs – повний посібник із SEO
Ahrefs – посібник із SEO для проведення аналізу конкуренції та аудиту сайтів

Ahrefs – це один з найпопулярніших інструментів на ринку для аналізу сайтів на їх органічний трафік. Подивіться, як його використовувати для контролю вашої власної діяльності на сайті або діяльності SEO-агенцій, з якими ви співпрацюєте. Прочитайте наш повний посібник.

SurferSEO SERP analyzer – повне керівництво
SurferSEO SERP Analyzer – інструмент, який ви повинні знати

Цього разу ми скористаємось рішенням, яке надає нам один польській інструмент, а саме Surfer SEO. Як цей інструмент може облегшити життя SEO-спеціалістам, які функції є найкориснішими та з чого почати свою роботу в SERP Analyzer?

Як провести A/B тести на сайті
Як зробити A/B тести на сайті

A/B тести можуть допомогти вам прийняти правильне рішення та дати більше ідей для змін, які можна реалізувати на сайті, не боячись результату. З чим ще можуть допомогти А/В тести та коли їх застосовувати? Ознайомтеся з дійсно важливою інформацією.

Посібник для Google Search Console

Google Search Console – це інструмент, який допоможе вас оптимізувати сторінки вашого сайту, що зробить їх видимими у пошуковій системі. Але досить часто, неправильне його використання може призвести до зменшення трафіку. Нижче ви побачите посібник, який допоможе використовувати GSC правильно - ви вивчите, як працювати в цьому середовищі та якими саме можливостями Google Search Console ви повинні користуватись.

Що таке канонічні теги? Для чого у SEO використовуються канонічні посилання?

Канонічні посилання привертають увагу ботів Google до URL та допомагають уникнути дублювання контенту і канібалізації ключових слів. Вони надають можливість класифікувати підсторінки за їх актуальністю. Перевірте усі переваги використання канонічних посилань на вашому сайті.

Що таке Lazy Loading та чому це має вас зацікавити у контексті SEO?

Чи знаєте ви найважливіший метод для швидкого завантаження сайту? Це використання скрипту, відповідального за завантаження мультимедіа, коли користувач прокручує до тої частини сайту, де розташовано такий контент. Як це реалізувати?

Robots.txt – як користуватись і яких помилок слід уникати під час створення?

Файл robots.txt впливає на те, як пошукові роботи «переглядають» ваш сайт. Він створюється для усіх автоматичних систем. Варто усвідомлювати мету заповнення файлу та ефект, який ви бажаєте отримати. Чи варто застосовувати файл і як потрібно це робити? Яких переваг і побічних ефектів можна очікувати?

Schema.org – що таке теги мікроданих та який вплив вони мають на позиціювання?

Schema.org – це суспільство програмістів та інтернет-ентузіастів, які прагнуть створити та просувати єдиний фреймворк для структурованих даних. У цій статті ви взнаєте чому варто використовувати Schema.

SEO-та-рендеринг-JavaScript
SEO та рендеринг JavaScript — як виявити та вирішити проблеми

Вплив JavaScript на SEO — одна з найбільш обговорюваних тем останнім часом. Найбільш поширені страхи SEO-спеціалістів пов'язані з візуалізацією сайтів. Чи виправдані вони? У статті нижче ми детально розглянемо це питання, водночас розкажемо про передові методи, які допоможуть вирішити подібні проблеми.

Чому контент-маркетинг важливий для SEO?

Якщо ваша SEO-діяльність все ще базується на правилах, встановлених 2 роки тому, слід ознайомитися з новими дослідженнями та стратегіями, які набагато безпечніші у використанні та помітно збільшують кількість відвідувань вашої сторінки. Ми пропонуємо SEO на основі контент-маркетингу.

Оптимізація локальної пошукової системи – що слід пам’ятати

Результати пошуку Google стають ще більш персоналізованими, ніж раніше, щоб представити дані, найбільш відповідні запитам користувача. Одним із найбільш помітних елементів посиленої персоналізації є зосередженість на локальних результатах пошуку для багатьох конкурентних ключових слів. Таким чином, менші компанії мають шанс бути більш помітними в пошуковому запиті. Оптимізація пошукових систем для місцевих результатів дещо відрізняється від "звичайного" SEO - в першу чергу сама оптимізація дещо відрізняється. Читайте далі, щоб побачити, які аспекти є найважливішими.

Пагінація вебсайту – чи впливає пагінація на позиціонування?

Приділивши деякий час плануванню пагінації вашого вебсайту з точки зору SEO, ви згодом зможете насолодитися позитивними ефектами видимості в пошуковій системі Google. Здавалося б, це простий процес, але реалізація непродуманої інтеграції може завдати чималого клопоту.

Основи аналізу сайтів – Google Analytics

Без належного аналізу навіть найкращі SEO-стратегії, кампанії контент-маркетингу і PR-діяльність залишатимуться непоміченими. Ретельна оцінка ефектів ваших дій та дій конкурентів, а також спостереження за поведінкою аудиторії можуть стати джерелом найкращих ідей для реалізації вашої стратегії. Дізнайтесь, які інструменти варто мати в аналітичному арсеналі.

Як розмістити JavaScript код у статті?

Кожен клієнт, що займається інтернет-маркетингом – самостійно чи за посередництвом агентства – очікує реальних ефектів. Відповідаючи на бажання наших рекламодавців, ми надаємо можливість розміщувати код відстеження в опублікованих статтях. Подані у статті поради допоможуть адміністраторам вебсайтів впоратись з кодом без жодних проблем.

Як оптимізувати мовну версію сайту для цілей SEO?

Сьогодні вебсайти вже не є просто сторінками для контакту – це важливі маркетингові інструменти, які можна використати для різних бізнес-цілей. Їхня ефективність залежить від величини аудиторії, а вона, зі свого боку, залежить від видимості в пошукових системах. Отже, для отримання високих позицій в результатах пошуку (SEO) необхідно створити ефективну стратегію. Це особливо важливо для багатомовних сайтів, мета яких – залучити користувачів з різних частин світу.

Базове SEO для вебсайтів

Якісна оптимізація для пошукових систем є основою для отримання високих позицій при ранжуванні в пошукових системах. У випадку ключових слів з малою конкуренцією належна оптимізація може помітно підвищити рейтинг сайту. Прочитайте нашу статтю і дізнайтесь, які елементи вебсайту потрібно оптимізувати для підвищення ефективності дій у сфері SEO.

Як здійснювати оптимізацію для локального пошуку?

Автомайстерня, перукарня, масажний салон, ресторан – шукаючи подібні місця, ви також шукаєте компроміс між відстанню, ціною та якістю послуг. Декілька років тому в Google створили спеціальний алгоритм, котрий пропонує місця, що знаходяться поблизу вас і водночас мають рекомендації від інших користувачів. Що потрібно робити щоб бути видимими у результатах пошуку за локальними ключовими фразами? У чому суть локального SEO?

Як обрати портал у WhitePress® і досягти мети?

Логіка та інтуїція – ось чим керуються рекламодавці, обираючи портал для публікації статей за допомогою WhitePress®. Або, правильніше, це те, чим вони повинні керуватись. Але так буває не завжди – більшість не хочуть докласти належних зусиль і просто «йдуть від А до Я», не задумуючись про цілі. Натомість програмісти й редактори платформи WhitePress® старанно працюють щоб надати унікальні показники, дані за відповідні періоди, графіки та оцінки якості. І це те, чим варто скористатись!

У чому полягає технологія Accelerated mobile pages (AMP)?

В Google Search Console з’явилась нова функція, що дозволяє активувати технологію пришвидшених мобільних сторінок (англ. Accelerated Mobile Pages, AMP). Ця опція підійде власникам статичних веб-сторінок, котрі бажають забезпечити їх швидке завантаження для зручності користувачів. Ознайомтесь з цією статтею, щоб дізнатись що ж приховано за назвою «AMP».

Внутрішні посилання – як правильно їх налаштувати?

Внутрішні посилання є ключовим елементом добре оптимізованого вебсайту. Вони також є основою для подальшої діяльності на сайті (on-page activity) та поза його межами (off-page activity). Належне проєктування структури підсторінок, в поєднанні з відповідними посиланнями для кожної з них, є запорукою досягнення значного успіху і видимості в Google, і, відповідно, збільшення вебтрафіку. Вдало провести процес додання внутрішніх посилань вам допоможе наш посібник.

Огляд інструментів для аналізу посилань

Аналіз вхідних посилань, що направляють користувачів до певного сайту, є одним з основних видів діяльності кожного SEO-спеціаліста. Моніторинг посилань дозволяє прослідкувати за трафіком та розвитком сайту і порівняти ці дані з даними ваших конкурентів. Існує багато інструментів для аналізу посилань. Деякі з них постійно оновлюються, інші втрачають втрачають популярність і забуваються. Із нашого огляду ви дізнаєтесь про інструменти, що є найпопулярнішими та найчастіше використовуються SEO-експертами та власниками вебсайтів.

Як обрати найвлучніші ключові слова для позиціювання?

Якісний аналіз ключових слів значною мірою сприяє успіху подальших дій у сфері SEO. Якщо ви не проведете ретельний аналіз заздалегідь, може виявитись, що розташування сайту на високих позиціях в результатах пошуку за визначеними ключовими словами не приносить жодних відчутних результатів.

Google Analytics для початківців

Невіднятним елементом SEO-діяльності є аналіз трафіку вебсайтів. Без цього було б важко визначити, чи принесла проведена SEO-кампанія результат. Google Analytics – це безкоштовний сервіс від Google, який дозволяє проаналізувати трафік на сайті з різних аспектів. Google Analytics – повністю безкоштовний сервіс, що надає безліч корисних функцій. Подивіться, як ним можна користуватися.

Мета-теґи – базова оптимізація сайту

Оптимізація мета-теґів та приділення належної уваги відчуттям користувачів після переходу з пошукової системи на сайт нарешті отримали власну назву – SXO, тобто Search eXperience Optimization. Однак перед пізнанням усіх таємниць SXO, зосередьмося на основах – чому взагалі варто допрацьовувати мета-теґи.

Переадресація – 301 та інші: які вони і як ними користуватись?

У статтях, соціальних мережах та дискусіях на форумах чимало говориться про різні типи переадресації. Переадресація 301 є наче панацеєю для усіляких бід, які можуть трапитись із вашим сайтом. Покарання від Google? Переадресація. Нова версія сайту з іншим типом адресації? Переадресація. Покращення позицій підсторінок? Переадресація. Але що таке переадресація...?

Позиціювання вебсайтів – що це і як це працює?

Майже кожен український інтернет-користувач, кількість яких стрімко зростає, користується пошуковою системою Google. Це означає, що для забезпечення успіху бізнесу вам необхідно подбати про видимість вебсайту у пошукових системах. Щоб допомогти людям, які бажають зайнятися позиціюванням своїх вебсайтів, ми розпочинаємо цикл статей, присвячених цій темі.

Понад 16350 порталів, 12400 інфлюенсерів та 60 копірайтерів. Одна платформа.
Реєстрація