SEO (search engine optimization, Пошукова оптимізація) – це оптимізація веб-сайту для пошукової системи Google. Звісно, слід також враховувати інтереси користувачів, особливо – в процесі оптимізації веб-сайту для Google. Дії в аспекті SEO є частиною діяльності, безпосередньо пов’язаної з веб-сайтом - т.зв. On-site activities (діяльності на сайті; оптимізації). Найважливіші складові оптимізації:

  • ключові слова у тезі заголовка (title tag)
  • додавання ключових слів до текстів на сайті,
  • вибір оптимальних заголовків (з1, з2, з3),
  • правильність розміщення внутрішніх посилань на сайті,
  • оптимізація мета-теґів, опису та alt,
  • оптимізація швидкості завантаження веб-сайту.

Позиціювання (link building) веб-сайтів у пошуковій системі Google – це набір дій, які повинен здійснити веб-майстер або digital-агенція для покращення видимості веб-сайту у системі Google. Позиціювання спрямоване на т.зв. Off-site activities (діяльність поза сайтом) ,тобто на нарощення зовнішнього профілю посилань. Якість та кількість цих посилань прямо впливає на видимість сайту в Google та є найважливішим показником для алгоритму ранжування Google.

Рекомендуємо ознайомитися з іншими розділами!

SEO
У чому полягає технологія Accelerated mobile pages (AMP)?

В Google Search Console з’явилась нова функція, що дозволяє активувати технологію пришвидшених мобільних сторінок (англ. Accelerated Mobile Pages, AMP). Ця опція підійде власникам статичних веб-сторінок, котрі бажають забезпечити їх швидке завантаження для зручності користувачів. Ознайомтесь з цією статтею, щоб дізнатись що ж приховано за назвою «AMP».

Внутрішні посилання – як правильно їх налаштувати?

Внутрішні посилання є ключовим елементом добре оптимізованого вебсайту. Вони також є основою для подальшої діяльності на сайті (on-page activity) та поза його межами (off-page activity). Належне проєктування структури підсторінок, в поєднанні з відповідними посиланнями для кожної з них, є запорукою досягнення значного успіху і видимості в Google, і, відповідно, збільшення вебтрафіку. Вдало провести процес додання внутрішніх посилань вам допоможе наш посібник.

Огляд інструментів для аналізу посилань

Аналіз вхідних посилань, що направляють користувачів до певного сайту, є одним з основних видів діяльності кожного SEO-спеціаліста. Моніторинг посилань дозволяє прослідкувати за трафіком та розвитком сайту і порівняти ці дані з даними ваших конкурентів. Існує багато інструментів для аналізу посилань. Деякі з них постійно оновлюються, інші втрачають втрачають популярність і забуваються. Із нашого огляду ви дізнаєтесь про інструменти, що є найпопулярнішими та найчастіше використовуються SEO-експертами та власниками вебсайтів.

Як обрати найвлучніші ключові слова для позиціювання?

Якісний аналіз ключових слів значною мірою сприяє успіху подальших дій у сфері SEO. Якщо ви не проведете ретельний аналіз заздалегідь, може виявитись, що розташування сайту на високих позиціях в результатах пошуку за визначеними ключовими словами не приносить жодних відчутних результатів.

Google Analytics для початківців

Невіднятним елементом SEO-діяльності є аналіз трафіку вебсайтів. Без цього було б важко визначити, чи принесла проведена SEO-кампанія результат. Google Analytics – це безкоштовний сервіс від Google, який дозволяє проаналізувати трафік на сайті з різних аспектів. Google Analytics – повністю безкоштовний сервіс, що надає безліч корисних функцій. Подивіться, як ним можна користуватися.

Мета-теґи – базова оптимізація сайту

Оптимізація мета-теґів та приділення належної уваги відчуттям користувачів після переходу з пошукової системи на сайт нарешті отримали власну назву – SXO, тобто Search eXperience Optimization. Однак перед пізнанням усіх таємниць SXO, зосередьмося на основах – чому взагалі варто допрацьовувати мета-теґи.

Переадресація – 301 та інші: які вони і як ними користуватись?

У статтях, соціальних мережах та дискусіях на форумах чимало говориться про різні типи переадресації. Переадресація 301 є наче панацеєю для усіляких бід, які можуть трапитись із вашим сайтом. Покарання від Google? Переадресація. Нова версія сайту з іншим типом адресації? Переадресація. Покращення позицій підсторінок? Переадресація. Але що таке переадресація...?

Позиціювання вебсайтів – що це і як це працює?

Майже кожен український інтернет-користувач, кількість яких стрімко зростає, користується пошуковою системою Google. Це означає, що для забезпечення успіху бізнесу вам необхідно подбати про видимість вебсайту у пошукових системах. Щоб допомогти людям, які бажають зайнятися позиціюванням своїх вебсайтів, ми розпочинаємо цикл статей, присвячених цій темі.

Понад 12300 порталів, 12000 інфлюенсерів та 60 копірайтерів. Одна платформа.
Реєстрація