Соціальні медіа захопили засоби Інтернет-комунікації. Наприкінці 2016 року на Facebook було 1.65 млрд активних облікових записів. Це означає, що кожна 4-та людина на Землі має обліковий запис. Не дивно, що реклама перемістилась з традиційних до соціальних медіа.

Цей розділ є посібником з користування соціальними медіа. Тут ви отримаєте інформацію з практичного курсу, покликаного допомогти вам зорієнтуватися у світі соціальних медіа. Початківці зможуть знайти відповіді на запитання про базові функції соціальних медіа, а досвідчені користувачі дізнаються про те, як використовувати соціальні медіа для маркетингу та реклами.

Тут ви також знайдете тематичні дослідження рекламних кампаній та огляд можливостей, які соціальні медіа дають рекламодавцям.

Рекомендуємо ознайомитися з іншими розділами!

Соціальні медіа
5 способів оформити профіль бренду
5 способів оформити профіль бренду в соціальних мережах більш привабливо

Якщо ви збираєтеся зайнятися просуванням в соціальних мережах, перший крок - ефективне оформлення профілю. Уже з першого погляду користувачам повинно бути зрозуміло, хто ви і чим займаєтеся. Грають роль актуальні зображення, інформативний опис, працюючі посилання, органічні заклики до дії тощо. Нижче представлені 5 порад щодо оформлення сторінок в соціальних мережах, які допоможуть представити ваш бренд у вигідному світлі.

Open Graph що це таке і навіщо треба
Що таке Open Graph та чому його варто використовувати на сайті?

Open Graph, як інструмент та протокол, дозволяє відображати контент більш привабливим чином, описи стають легшими для розуміння, а їх доступність різко зростає. Чому вам варто знати про нього? Прочитайте у статті.

Що таке Facebook Pixel й навіщо його впроваджувати на вашому сайті

Якщо ви використовуєте Facebook Pixel, то напевно відчуєте натхнення від цієї статі. Якщо ж ви ще не працювали з Pixel, то саме зараз найкращий час впровадити його функціональність до свого вебсайту та кампаній у соціальних мережах.

Як створити блог для вашої компанії?

Ведення блогу компанії – це не лише відмінний спосіб спілкування зі своїми клієнтами, але й чудовий інструмент для їх залучення та навчання. Завдяки блогінгу ви не лише покращуєте стосунки зі своєю аудиторією, але й підкреслюєте вашу експертність, а це може збільшувати вашу аудиторію. Тож як правильно користуватися цим інструментом? З чого варто розпочати роботу над блогом?

Human to Human – нова ера в маркетингу?

Можливо це кінець нудних і безголосих кампаній. Найновіші проєктування демонструють спільний поширений мотив – найближче майбутнє належатиме маркетинговій комунікації, у якій з кожного боку знаходитиметься людина. Забудьте про B2B і B2C – починайте працювати над сектором Human to Human.

Стратегія чи імпровізація? 7 правил для досягнення видимості бренду на Facebook

Facebook – це ваша візитна картка і основне місце зустрічі сфери послуг і виробничих галузей як для малих, так і для широковідомих брендів. Усі компанії прагнуть досягти успіху, однак успіх вимагає комунікаційної стратегії. Імпровізувати у цій сфері ризиковано – з'являється ймовірність того, що ваші зусилля не принесуть результату в довгостроковій перспективі.

8 типів відео для вашої кампанії з контент-маркетингу

Відео, ймовірно, – це найпопулярніша форма контенту в інтернеті. Але просто завантажити відеозапис на YouTube не означає провести маркетингову кампанію. Для створення ефективного рекламного повідомлення у цій сфері необхідно знати, якими типами відео можна скористатись. Так ви зможете створити послідовну й ефективну відеокампанію для вашого бізнесу.

Понад 17500 порталів, 13400 інфлюенсерів та 60 копірайтерів. Одна платформа.
Реєстрація