Соціальні медіазахопили засоби Інтернет-комунікації. Наприкінці 2016 року на Facebook було 1.65 млрд активних облікових записів. Це означає, що кожна 4-та людина на Землі має обліковий запис. Не дивно, що реклама перемістилась з традиційних до соціальних медіа.

Цей розділ є посібником з користування соціальними медіа. Тут ви отримаєте інформацію з практичного курсу, покликаного допомогти вам зорієнтуватися у світі соціальних медіа. Початківці зможуть знайти відповіді на запитання про базові функції соціальних медіа, а досвідчені користувачі дізнаються про те, як використовувати соціальні медіа для маркетингу та реклами.

Тут ви також знайдете тематичні дослідження рекламних кампаній та огляд можливостей, які соціальні медіа дають рекламодавцям.

Рекомендуємо ознайомитися з іншими розділами!

Соціальні медіа
Стратегія чи імпровізація? 7 правил для досягнення видимості бренду на Facebook

Facebook – це ваша візитна картка і основне місце зустрічі сфери послуг і виробничих галузей як для малих, так і для широковідомих брендів. Усі компанії прагнуть досягти успіху, однак успіх вимагає комунікаційної стратегії. Імпровізувати у цій сфері ризиковано – з'являється ймовірність того, що ваші зусилля не принесуть результату в довгостроковій перспективі.

8 типів відео для вашої кампанії контент-маркетингу

Відео, ймовірно, – це найпопулярніша форма контенту в інтернеті. Але просто завантажити відеозапис на YouTube не означає провести маркетингову кампанію. Для створення ефективного рекламного повідомлення у цій сфері необхідно знати якими типами відео можна скористатись. Так ви зможете створити послідовну і ефективну відеокампанію для вашого бізнесу.

Понад 12300 порталів, 12000 інфлюенсерів та 60 копірайтерів. Одна платформа.
Реєстрація